6 Reacties
18 uur geleden
Hier ook tweede graads ruptuur, ook een maand geleden. Heb heel veel jeuk gehad (smeerde er eigenlijk nooit wat op) maar merk dat katoenen inlegkruisjes/maandverbanden heel fijn zijn. Goed opletten dat het niet alleen een katoenen bovenlaag is maar echt 100% katoen. Uiteraard regelmatig goed schoonspoelen met lauwwarm water. Verder heb ik eigenlijk geen tips, maar ik hoop voor je dat het snel beter wordt!
17 uur geleden
Herkenbaar. Jeuk valt tot nu toe mee maar ben ook nog geen vier weken verder. Naast katoenen inlegkruisjes, maandverband vind ik luchten ook heel helpend! Paar uurtjes op een handdoek ofzo in bed. Hopelijk snel verder herstel voor jou!!
10 uur geleden
Hier ook 2e graad ruptuur, maar eigenlijk geen last gehad. Alleen het hechten was pijnlijk. Ik sprayde gekoelde witch hazelspray op het kraamverband. Dat was in ieder geval al een beetje koel en ik had het idee dat het ook wel voor herstel zorgde.
9 uur geleden
Dank jullie wel! Toch wel bekend kwaaltje voor de meeste. Gelukkig heb ik er (vanaf het begin) totaal geen pijn aan gehad, maar die jeuk grrr. Hopelijk wordt het snel beter!