62 Reacties

4 maanden geleden

Hihi, die bandenpijn is zo irritant. Zeker wanneer je moet niesen!
Ik heb er ook last van nu bijna 7 weken

4 maanden geleden

Reactie op Hopsakee

Hihi, die bandenpijn is zo irritant. Zeker wanneer je moet niesen!
Of moet plassen of poepen.. of net geplast of gepoept. Of veel gegetenšŸ« šŸ¤£šŸ˜…

4 maanden geleden

Ik had gister echt pijn in mijn onderbuik, een beetje zoals menstruatie maar dan zeurender. Is dit bandenpijn?

4 maanden geleden

Ik heb menstruatie buik en rugpijn šŸ™ƒ iemand die dat herkent? Het is niet constant, komt echt met vlagen!
Ik ervaar dus de laatste 2 dagen echt een soort ā€œspierpijnā€ in de buik rond het gebied bij de baarmoeder. Gok dat dit bandenpijn is?

4 maanden geleden

Ik heb menstruatie buik en rugpijn šŸ™ƒ iemand die dat herkent? Het is niet c ...
Ja, inderdaad met vlagen😬

4 maanden geleden

Reactie op yellowbanana

Ja, inderdaad met vlagen😬
Yes herken dat ook ! Vooral ā€˜s avonds en ā€˜s nachts last van

4 maanden geleden

Reactie op nikitababy

Yes herken dat ook ! Vooral ā€˜s avonds en ā€˜s nachts last van
Ja he! Merk je ook dat het je misselijkheid erger maakt? Ik slaap door dit alles zoooo laat

4 maanden geleden

Ik heb menstruatie buik en rugpijn šŸ™ƒ iemand die dat herkent? Het is niet c ...
Jess hier ook ! Vandaag wel echt minder

4 maanden geleden

Same hoeveel weken ben je nu

4 maanden geleden

Ja ook hier last van zulke klachten en erg misselijk. Hoort er allemaal bij helaas, ik voel me in ieder geval zwanger

4 maanden geleden

Poeh, de pijn is nu geconcentreerd op mijn onderrug en onderbuik....weer tijd voor paracetamol

4 maanden geleden

Reactie op yellowbanana

Ja he! Merk je ook dat het je misselijkheid erger maakt? Ik slaap door dit ...
Nee dat niet, ā€˜s nachts eigenlijk niet misselijk. Wel overdag maar eten helpt bij mij heel goed haha. Ik slaap wel echt super slecht. Maar het maakt voor mij eigenlijk niks uit. Ik voel me verder goed en zwanger en dit is gewoon een goed teken dat mijn lichaam bezig is om een kindje te maken

4 maanden geleden

Reactie op Beijetje

Same hoeveel weken ben je nu
Ik ben vandaag 6+2, en jij?

4 maanden geleden

Vandaag 5 weken en lig al een paar dagen wakker van lage rugpijn. Overdag heb ik hier weinig last van. Herkenbaar voor iemand?

4 maanden geleden

Reactie op Juni22

Vandaag 5 weken en lig al een paar dagen wakker van lage rugpijn. Overdag h ...
Jep!

4 maanden geleden

Reactie op Anoniemmie šŸ«¶šŸ»

Ik ervaar dus de laatste 2 dagen echt een soort ā€œspierpijnā€ in de buik rond ...
Dit heb ik ook! Wanneer ik hoest of nies voel ik een trekkend gevoel in mijn buik
Ik heb dus de laatste dagen ook die ā€œspierpijnā€ in mn benen. Hele zware benen, moet echt moeite doen om aan mn dagelijkse beweging te komen omdat het gewoon echt zeer doet. Meer die dit herkennen en is dit normaal? Mijn laatste zwangerschap was een MA wat maakt dat ik nu echt overal onzeker over ben…

4 maanden geleden

Ik heb nu al een week buikpijn en lage rugpijn. Het voelt echt als menstuatiepijn. De buikpijn wisselt af met steken in mijn lies. Hebben meer mensen dit al langer dan een week? Het is niet zo erg dat ik een paracetamol moet slikken of er wakker van lig. Het is meer echt zeurende pijn.