62 Reacties

4 maanden geleden
Reactie op Hopsakee
Hihi, die bandenpijn is zo irritant. Zeker wanneer je moet niesen!
Of moet plassen of poepen.. of net geplast of gepoept. Of veel gegetenš« š¤£š

4 maanden geleden
Ik had gister echt pijn in mijn onderbuik, een beetje zoals menstruatie maar dan zeurender. Is dit bandenpijn?

4 maanden geleden
Ik heb menstruatie buik en rugpijn š iemand die dat herkent? Het is niet constant, komt echt met vlagen!

4 maanden geleden
Ik ervaar dus de laatste 2 dagen echt een soort āspierpijnā in de buik rond het gebied bij de baarmoeder. Gok dat dit bandenpijn is?

4 maanden geleden
Ik heb menstruatie buik en rugpijn š iemand die dat herkent? Het is niet c ...
Ja, inderdaad met vlagenš¬

4 maanden geleden
Reactie op yellowbanana
Ja, inderdaad met vlagenš¬
Yes herken dat ook ! Vooral ās avonds en ās nachts last van

4 maanden geleden
Reactie op nikitababy
Yes herken dat ook ! Vooral ās avonds en ās nachts last van
Ja he! Merk je ook dat het je misselijkheid erger maakt? Ik slaap door dit alles zoooo laat

4 maanden geleden
Ik heb menstruatie buik en rugpijn š iemand die dat herkent? Het is niet c ...
Jess hier ook ! Vandaag wel echt minder

4 maanden geleden
Poeh, de pijn is nu geconcentreerd op mijn onderrug en onderbuik....weer tijd voor paracetamol

4 maanden geleden
Reactie op yellowbanana
Ja he! Merk je ook dat het je misselijkheid erger maakt? Ik slaap door dit ...
Nee dat niet, ās nachts eigenlijk niet misselijk. Wel overdag maar eten helpt bij mij heel goed haha. Ik slaap wel echt super slecht. Maar het maakt voor mij eigenlijk niks uit. Ik voel me verder goed en zwanger en dit is gewoon een goed teken dat mijn lichaam bezig is om een kindje te maken

4 maanden geleden
Reactie op Beijetje
Same hoeveel weken ben je nu
Ik ben vandaag 6+2, en jij?

4 maanden geleden
Reactie op Juni22
Vandaag 5 weken en lig al een paar dagen wakker van lage rugpijn. Overdag h ...
Jep!

4 maanden geleden
Ik heb dus de laatste dagen ook die āspierpijnā in mn benen. Hele zware benen, moet echt moeite doen om aan mn dagelijkse beweging te komen omdat het gewoon echt zeer doet. Meer die dit herkennen en is dit normaal?
Mijn laatste zwangerschap was een MA wat maakt dat ik nu echt overal onzeker over benā¦

4 maanden geleden
Ik heb nu al een week buikpijn en lage rugpijn. Het voelt echt als menstuatiepijn. De buikpijn wisselt af met steken in mijn lies. Hebben meer mensen dit al langer dan een week? Het is niet zo erg dat ik een paracetamol moet slikken of er wakker van lig. Het is meer echt zeurende pijn.