7 Reacties

De verloskundige zei mij dat het heel moeilijk is om te meten met deze termijn. Ze heeft gisteren twee metingen gedaan. Ze kwam uit op ruim 7,6 mm bij 6 weken en 4 dagen. Maar daarvoor mat ze 6,9 mm bij 6 weken en 3 dagen. Vond het best een verschil in mm per dag. Maar het is nog zo ontzettend klein. Maar daaruit blijkt ook wel dat twee metingen (een paar minuten na elkaar) best een verschil kan geven. Ik denk dat je op de woorden van de arts moet vertrouwen dat het goed is!

9 maanden geleden

Ben gister geweest voor een echo met 6+5 en het vruchtje is 7.8 mm. Groeit per dag erg snel vanaf nu. Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was ❤️

9 maanden geleden

Ik had een echo met 6+4 en het vruchtje was 4.1 mm. De verloskundige gaf aan dat dit prima was voor de termijn. Nu afgelopen maandag met 8+0 weer een echo gehad en is gegroeid naar 1,23 cm. Bijna 3 x zo groot. Dus zou je idd niet te veel zorgen maken.

9 maanden geleden

Lijkt mij prima! Bij mij was het met 6+3 6.2 mm. Maandag weer een echo gehad met 8.1 en het vruchtje was toen 1,7 cm.

9 maanden geleden

Reactie op AangenameEls283034

Ben gister geweest voor een echo met 6+5 en het vruchtje is 7.8 mm. Groeit ...
Dankjewel dat stelt me gerust!😊

9 maanden geleden

Ik zou toch echt uitgaan van het advies van de gynaecoloog en niet teveel forum lezen om onzeker te worden