14 Reacties

6 maanden geleden

Hai! Wij hebben de Joie Honour Laurel gekocht en is met 1 hand inklapbaar. Je kan in de winkel veel uit proberen. Deze ging zoooo soepel🥳

6 maanden geleden

Dit kan bij onze cybex priam

6 maanden geleden

Easywalker Zoey is met 1 hand in te klappen en is qua frame licht. Verder veel functies op de wagen. Reiswieg/zitje er af te klikken met memoryknopjes (hoeft niet tegelijk)

6 maanden geleden

Is wel een compacte wagen maar de Joolz Aer kan je met één hand doen :)

6 maanden geleden

Bij de maxicosi is dit ook mogelijk!

6 maanden geleden

Wij hebben nog geen wagen in huis, maar in de winkel gezien dat de Easywalker Zoey echt heel makkelijk in te klappen is met 1 knopje/hendel. Dat kan je prima met 1 hand doen. Het reiswiegje eraf heeft wel 2 knopjes, maar die hoef je volgens mij niet tegelijkertijd in te drukken.

6 maanden geleden

Dit kan met de uppababy v3 geloof ik!!

6 maanden geleden

Reactie op Joycester

Dit kan met de uppababy v3 geloof ik!!
https://youtu.be/uhDXZKw9rg8?si=6z7M8i_Sc9pR_egU Heb een filmpje gevonden ziet er soepel uit maar toch wel met beide handen. Ik weet niet of TS dit kan?

6 maanden geleden

Reactie op xMadeliefx

Easywalker Zoey is met 1 hand in te klappen en is qua frame licht. Verder v ...
Klopt, wij hebben deze ook besteld en is echt met 1 hand in te klappen en idd enorm licht

6 maanden geleden

Wij hebben de Dubatti Two en deze kan je met 1 hand inklappen. Je kan ook de reismand met 1 hand eraf halen

6 maanden geleden

Ik heb de Easywalker Zoey geprobeerd in de winkel dankzij jullie reacties en wat een uitkomst!!! Mega gemakkelijk en licht in gebruik. Ik denk dat dat ‘em gaat worden. Heb niet alle suggesties kunnen testen wegens de voorraad in de winkel maar misschien juist fijn ivm keuzestress 🤪

6 maanden geleden

Reactie op LiefdevolleTornado117849

Ik heb de Easywalker Zoey geprobeerd in de winkel dankzij jullie reacties e ...
Wat fijn 😘

6 maanden geleden

De maxi Cosi plaza +

6 maanden geleden

De dubatti two zn heerlijkr kinderwagen wandeld heerlijk en klap je zo in met een hand! 🥰