7 Reacties

8 maanden geleden

Persoonlijk zou ik kiezen om zo snel mogelijk over te stappen op een lichtgewicht buggy. Dat kan vanaf ong 6 mnd. En niet te veel uitgeven aan een kinderwagen, iets leuks tweedehands kopen. En indien mogelijk beneden in de kofferbak van je auto bewaren.

8 maanden geleden

Joolz aer+ buggy en dan met de extra bak erbij zodat je hem ook voor een newborn kunt gebruiken. Niet goedkoop, maar wel een super makkelijke buggy die handig in te klappen en te tillen is

8 maanden geleden

Reactie op Cactus_Lily

Persoonlijk zou ik kiezen om zo snel mogelijk over te stappen op een lichtg ...
Ah slim in de auto!! nooit aan gedacht..

8 maanden geleden

Wij hebben een Bugaboo Cameleon 3 tweedehands gekocht 3 jaar geleden en die is echt goed te tillen en zit zo in en uit elkaar. Wie weet de moeite om eens op te zoeken. Is een iets ouder model dus wordt veel op marktplaats aangeboden. Nu met de tweede opweg heb ik toevallig dezelfde kinderwagen in de kringloop opnieuw gekocht ter vervanging van de eerste die met onze nu net 3 jarige van 23 kilo wel een beetje aan zn eind is nu 😂 (alles is nog prima qua zitting enzo maar de duwstang blijft niet meer naar voren hangen, dus moet hij nu met de wielen andersom) geen idee ook natuurlijk hoe intensief die hiervoor gebruikt is. Maar dat ligt dus niet aan de kwaliteit ofzo wil ik maar zeggen. Wij zijn er tevreden mee, klapt ook zo in en uit voor in de auto. Mocht je m daar willen gaan opbergen. Er zit een opbergvak onderin waar ws wel een hondje inpast ja, vrij hoge leegte

8 maanden geleden

Geen advies voor een lichte kinderwagen, maar onze wagen ligt standaard in de auto… dus neem ik niet mee naar 2 hoog zonder lift :)

8 maanden geleden

Reactie op 2Cultures2Babys

Geen advies voor een lichte kinderwagen, maar onze wagen ligt standaard in ...
Dit ben ik ook van plan. Is de wagen die jullie hebben toevallig ook compact als je deze inklapt waardoor hij in een niet al te grote achterbak past?

8 maanden geleden

Dit ben ik ook van plan. Is de wagen die jullie hebben toevallig ook compac ...
Nee het zijn twee delen maar past wel precies in elkaar. Dus ik zette mijn dochter altijd 2 tellen in de maxicosi en dan pakte ik de wagen en legde ik haar daarin. Ging echt super makkelijk!