11 Reacties

gisteren

Hema: Groot Prenatal: Op maat, soms kleiner. Name It: Klein H&M: Groot NEXT: Groot Zara: Klein Petit Blush: Op maat Sproet & Sprout: Op maat Feetje: Op maat House of Jamie: Op maat Het is vooral ook uitzoeken wat je fijn vindt hoor! Ik hou meer van dat het wat ruimer zit. Vind te strak zo niet fijn! Ben zelf het meest fan van Zara! Maar altijd maatje groter kopen daar! :-) Hema valt bij de kleine maatjes nog wel oké op maat, maar vanaf 68 is het echt mega!

gisteren

Reactie op Tess1993

Hema: Groot Prenatal: Op maat, soms kleiner. Name It: Klein H&M: Groot ...
Dankjewel!! Hier heb ik wel wat aan:)

gisteren

Wat soms ook helpt is op het label lezen voor hoeveel maanden het is. Soms is bijvoorbeeld maat 80 vanaf 12 maanden en soms vanaf 10 maanden. Bij Zeeman staat het vaak aangegeven evenals H&M en Hema. In mijn ervaring vallen H&M en Zeeman dus kleiner. Verder sluit ik me aan bij het lijstje 😌

gisteren

Reactie op Tess1993

Hema: Groot Prenatal: Op maat, soms kleiner. Name It: Klein H&M: Groot ...
Grotendeels eens, alleen: - Hema is vooral wijd, niet per se groot - bij Next verschil met babymaten, die vallen namelijk klein. Kindermaten vallen groot. - Zara valt juist op maat en breed - Zeeman vind ik bijna altijd heel goed op maat vallen En toevoeging: - Petit bateau valt lang en smal

gisteren

C&A valt heel klein, ik neem daar vaak 1 maat groter

gisteren

First time mom here dus alleen nog ervaring met maat 50/56 haha. Noppies vind ik klein vallen, Dirkje weer wat ruimer heb ik het idee.

19 uur geleden

Mijn zoontje is 2.5 week geleden geboren met 4044 kilo en 54 cm. Maatje 50 van de zeeman, hema, h&m past hij nog terwijl hij van de prenatal, zara en noppies echt al een maat 56 moet hebben, van Zara heb ik zelfs een pakje in maat 62 met voetjes die hij nu past. Dus ik vind de h&m, zeeman en hema groot vallen. Ik hou niet zo van wijde kleding en vind het mooier als het aansluit langs het lijfje. Hema vind ik dus vooral breed vallen, h&m en zeeman vooral langer. Prenatal vind ik over het algemeen perfect vallen en soms iets kleiner. Zara vind ik dus vooral breed vallen en kort, dat boxpakje maat 62 past die in de lengte maar dan is het in de breedte weer veel te ruim. Dus ik bestel daar geen boxpakjes meer met voetjes want zonder voetjes kan die prima 56 hebben en dan sokken er over heen en dan valt het in de breedte ook mooier.

15 uur geleden

Hema valt klein en straks Zeeman valt groot (maar juist fijn als je kleine snel groeit) Zara valt precies zoals de aangegeven maat Prenatal valt ook klein

9 uur geleden

Reactie op katara1992

Hema valt klein en straks Zeeman valt groot (maar juist fijn als je kleine ...
Ik vind Zara klein vallen. Vooral de truien