7 Reacties
7 uur geleden
Ik volg! Ik heb precies hetzelfde namelijk en ook 6 weken geleden bevallen! Wel heb ik een paar spijkerbroeken in een maat groter gekocht zodat ik dat toch lekker comfertabel kan dragen.
7 uur geleden
herkenbaar, toevallig wel gister een pak gekocht voor feestdagen en dopen, deze kunnen ze innemen als ik een minder buikje krijg. Er zitten ook trek coorden in voor straks.
Ik werd eerst ook verdrietig ervan, maarja je lichaam moet nog een poos herstellen! Ik probeer elke x te zeggen lief zijn voor je lichaam. Dit is mijn 2e.. de 1e was ik wel sneller (plat) Strakker🤪.
6 uur geleden
Ik wil ook niet te veel nieuws kopen. Ik ben nu 3 weken geleden bevallen en word snel platter, maar pas nu precies niet m'n zwangerschapsbroeken en niet m'n gewone broeken. Al heb ik vooral twijfels over m'n shirts. Die pas ik weer prima, maar er is gewoon geen BV in te geven. Maar kan moeilijk veel nieuws kopen. Dus nu was ik me het leplazerus met maar 2 shirts en 3 hemdjes waarin BV wel lukt.. 😅
5 uur geleden
Ik pas gelukkig wel alweer in mijn normale broeken, maar heb veel gedoe met truien. Ik heb nieuwe nodig, maar ik heb nog niets gevonden. Truien van o.a. de Costes en Cotton Club zijn allemaal te kort, waardoor je precies m'n buik ziet. Daarnaast moet het ook nog handig zijn om in te voeden. Erg lastig shoppen! Ik blijf dus maar in m'n oude kleding rondlopen, maar ik voel me er niet echt lekker in.
3 uur geleden
Ik kan al mijn eigen truien enz gewoon weer aan, maar mijn eigen jeans nog niet. Om toch een beetje comfortabel te zijn heb ik bij H&M twee broeken met stretch / een touwtje gehaald. Kleine investering, groot plezier.