13 Reacties

3 maanden geleden

Lijkt me niet betrouwbaar

3 maanden geleden

Zou het niet doen..
Op de Instagram van Little dutch word vaak gewaarschuwd voor de fake website, dus zou er niet bestellen!

3 maanden geleden

Ik heb ook bijna besteld bij een soortgelijke site. Maar vond t niet pluis dus ging rondneuzen op de site. En op sommige pagina鈥檚 vond ik de informatie wel heel vreemd en inconsistent. Dus niet besteld. Gek dat er dus meer van dit soort sites zijn. Ik kwam er op via Instagram.

3 maanden geleden

Als het te mooi is om waar te zijn, dan is dat t ook.

3 maanden geleden

Reactie op KrachtigeZebra926262

Als het te mooi is om waar te zijn, dan is dat t ook.
Exact dit! Ik zou niet bestellen. Tenzij je een lege betaalrekening wil, of geen enkel artikel geleverd.
Op insta waarschuwde little dutch dat dit fake is.

3 maanden geleden

Mijn moeder had hier besteld, gelukkig via klarna maar dit is oplichting

3 maanden geleden

Reactie op NieuwsgierigeVuurwerk311938

Op de Instagram van Little dutch word vaak gewaarschuwd voor de fake websit ...
Dit wilde ik idd net typen, niet bestellen!

3 maanden geleden

De echte website van Little Dutch heeft niet zon grote sale. Zekr niet bestellen dus, vknd het ook een gekke link die er in je browser staat.

3 maanden geleden

Dit is hun echte website

3 maanden geleden

Er staat echt heel veel leuks op Vinted. Ik was voor 100 euro klaar met maatje 50 en 56. Ik heb niets op de kwaliteit aan te merken. Het kan ook helpen om iemand op te zoeken die vorig jaar een kind heeft gekregen in oktober, november of december (ligt wanneer je bent uitgerekend natuurlijk). Zo loopt de kleding ook gelijk met de seizoenen. 馃

2 maanden geleden

Reactie op ZachtmoedigeSaffier288965

Mijn moeder had hier besteld, gelukkig via klarna maar dit is oplichting
Hallo, ik ben dus ook opgelicht:( heb ook betaling via klarna gedaan. Mag ik vragen hoe je moeder dit heeft opgelost met klarna? Bedankt