11 Reacties
16 uur geleden
Heeft jullie baby het nodig om apart in een slaapkamer te slapen? Anders zou ik je baby gewoon in de woonkamer laten slapen. Ik ga er vanuit dat die wel warmer is dan 10 graden.
(Los van de kou is een slecht ge茂soleerde ruimte van 10 graden ook gevoelig voor vocht en schimmel, dat is ook niet zo gezond)
12 uur geleden
Reactie op Linda_V84
Heeft jullie baby het nodig om apart in een slaapkamer te slapen? Anders zo ...
Ja woonkamer is wel warmer idd. Het zal alleen errug druk zijn daar qua mensen, vandaar dat ik denk dat slaapkamer apart dan toch fijner voor haar is. Maar mee eens dat het niet gezond is ook voor schoonmoeder zelf hoor
10 uur geleden
Ons zoontje slaapt overdag altijd een dutje in de kinderwagen. Gewoon goed inpakken met een slaapzak, dekentje en mutsje op 馃槉
8 uur geleden
Reactie op Anne139
We blijven niet overnachten het gaat alleen om een slaapje overdag. Maar id ...
Bij ons op het kdv slapen kindjes buiten, ook in de winter! Is super gezond in de buitenlucht maar even om aan te geven dat dit natuurlijk ook koud is. Ze pakken de kindjes gewoon dik in, ook de handjes en mutsje op. Ze leggen ook een warme pittenzak onderin de slaapzak bij de voetjes geloof ik. De neusjes zijn koud maar dat is helemaal niet erg!
7 uur geleden
Als het toch tegenvalt kan je er altijd nog zelf bij gaan liggen of de rust opzoeken door buiten te wandelen met de kinderwagen / draagzak 馃槉