11 Reacties

6 maanden geleden

Wij konden niet kiezen bij zilvere kruis

6 maanden geleden

Reactie op StijlvolleFeniks761951

Wij konden niet kiezen bij zilvere kruis
Ik ben (helaas) met aanvullend 1 ster verzekerd dus ik kom niet in aanmerking voor een gratis kraampakket. Maar ik wil er wel graag 1 kopen, dus dan kan ik wel kiezen 馃

6 maanden geleden

Reactie op lizzyyy

Ik ben (helaas) met aanvullend 1 ster verzekerd dus ik kom niet in aanmerki ...
Oke wij zijn 2 sterren verzekerd
Ik ga denk ik voor bestellen via Natalis. Ik moet er toch voor betalen, dus kan ik net zo goed buiten mijn verzekering verder kijken.

6 maanden geleden

Reactie op DynamischeGolfbreker461584

Ik ga denk ik voor bestellen via Natalis. Ik moet er toch voor betalen, dus ...
Die heeft veel meer in het pakket zie ik! Dat is fijn

Reactie op lizzyyy

Die heeft veel meer in het pakket zie ik! Dat is fijn
Ik had de vorige keer via mijn vorige verzekering van Natalis een pakket. Dat beviel goed馃槣 dus wilde nu ook weer van Natalis.

6 maanden geleden

Ik heb gisteren toevallig een besteld via zilveren kruis. Volgens mij kan je niet kiezen?

6 maanden geleden

Reactie op HD

Ik heb gisteren toevallig een besteld via zilveren kruis. Volgens mij kan j ...
Ik kon ook niet kiezen, gisteren telefonisch besteld via de zorgcoach

6 maanden geleden

Op de site wordt deze vraag beantwoord: https://www.zilverenkruis.nl/consumenten/zorg-regelen/zwangerschap-en-geboorte onderaan staat de vraag en wordt het basispakket beschreven. Ook de inhoud van het duurzame pakket is te vinden. Komt grotendeels overeen, bij duurzaam missen vgm een paar "kleine" dingen zoals handschoenen

6 maanden geleden

Ik zit bij de Friesland (wat volgens mij ook onder Zilveren kruis valt) en ik heb het normale pakket gekozen. Duurzaam is veel herbruikbare spullen, ik wil gewoon van al die zooi af zijn na de kraamweek 馃檲 Ik hoef voor het pakket niet aanvullend verzekerd te zijn. Ik krijg het gewoon gratis 馃檭

6 maanden geleden

Ik heb net een kraampakket besteld en ik kon niet kiezen. Ik heb een verzekering waarbij ik ook het duurzamere pakket gratis kreeg (paar weken terug kon ik nog wel kiezen), maar er staat dat ZK ervoor gekozen heeft alleen duurzamere pakketen te versturen en dat hierin hetzelfde zit als in het standaardpakket.. dat is mooi genaaid want er zat eerst veel meer en veel fijnere producten in het duurzamere pakket, daarom wilde ik die ook. Hopelijk zit dat er nog wel in (zoals bijv een cordring, wasbare onderlegger ipv plakkerig plastic zeiltje..)