57 Reacties

6 maanden geleden

Alaikom wal salaam wa rahmatullahi wa barakatu, ik ben uitgerekend in november en kom uit zuid-holland 🥰

6 maanden geleden

Wa aleykom salaam, ik ben 18 november uitgerekend. Ik ben van België

6 maanden geleden

Wa alaikoum salam, ik ben 7 november uitgerekend in sha allah. Het is mijn eerste zwangerschap, en jij?

6 maanden geleden

Wat super leuk akhawaati ❤️ Ik ben 12 november uitgerekend en het is ook mijn eerste zwangerschap, alhamdoulillaah. Moge Allaah سبحانه وتعالى jullie beschermen en jullie een voldragen zwangerschap geven, ameen! Hoe gaat het met jullie? Al de 20 weken echo gehad? 🤍

6 maanden geleden

Aleykum selam🌷 ik ben 22 november uitgerekend voor mijn tweede kindje 🩷 Mijn eerste kindje is een jongen van bijna 4 jaar♥️ Ik heb 30 juni de 20 weken echo in sha Allah 🤲🏼

6 maanden geleden

Reactie op Annesii

Aleykum selam🌷 ik ben 22 november uitgerekend voor mijn tweede kindje 🩷 M ...
Allahoema barek wat mooi! Ben je gespannen voor de echo? 🥰
Aleykum selam! ik ben 20 nov uitgerekend van me eerste kindje inshaAllah🤍

6 maanden geleden

Aleykum selam, ik ben 3 november uitgerekend van ons dochtertje inshallah 🩷🩷 mogen Allah jullie een voldragen zwangerschap schenken

6 maanden geleden

Reactie op InspirerendeGletsjer080872

Aleykum selam! ik ben 20 nov uitgerekend van me eerste kindje inshaAllah🤍
Allahoema barek, moge Allaah سبحانه وتعالى je zwangerschap beschermen. Hoe is het met je? 😊

6 maanden geleden

Reactie op Deregenboog123

Aleykum selam, ik ben 3 november uitgerekend van ons dochtertje inshallah � ...
Allahoema barek, ameen en jou ook🥰

6 maanden geleden

Reactie op Umm🤍

Allahoema barek wat mooi! Ben je gespannen voor de echo? 🥰
Dankjewel 🌼 ja een beetje wel, het blijft toch altijd spannend om de miracle weer te zien🐣 En jij? Is dit je eerste zwangerschap, wanneer heb jij de 20 wkn echo? Ik ben benieuwd :)! btw een hele leuke topic🤲🏼

6 maanden geleden

Reactie op Umm🤍

Wat super leuk akhawaati ❤️ Ik ben 12 november uitgerekend en het is ook mi ...
Ik lees het nu pas allemaal :)! amin op je mooie dua, hetzelfde geldt ook voor jou zuster♥️🤲🏼🐣

6 maanden geleden

Reactie op Annesii

Dankjewel 🌼 ja een beetje wel, het blijft toch altijd spannend om de mirac ...
Als het goed is zag je mijn andere berichtje al waarin ik aangaf hoe ver ik was🥰. Het is idd mijn eerste zwangerschap, zo bijzonder en zooo dankbaar alhamdoulillaah. Ik heb net de 20 weken echo gehad! Was weer een mooi moment en altijd fijn om je kleintje wat langer te mogen zien 🤭. Ik snap dat je wel gespannen bent! Moge Allah سبحانه وتعالى je goed nieuws brengen, ameen. Ik vind het ook een leuk topic! Altijd fijn om elkaar op te zoeken en eventueel steun te bieden naar elkaar toe. Daarvoor zijn we zusters 🥰

6 maanden geleden

Salamoe alaikoem lieve mama’s, hier ook een eerste kindje uitgerekend 21 november 😊

6 maanden geleden

Reactie op RelaxedMelodie147222

Salamoe alaikoem lieve mama’s, hier ook een eerste kindje uitgerekend 21 no ...
Wa alaikoum assalaamu, Allahoema barek! Zo leuk🥰 waar kom je vandaan?

6 maanden geleden

Salamaleykom allemaal! Hier ook een moslima die 18 weekjes zwanger is van haar eerste babietje Alhamdullilah 🥰 toevallig ook mama's die in Zuid-Limburg wonen?

6 maanden geleden

Reactie op KleurrijkeIjsbeer120907

Salamaleykom allemaal! Hier ook een moslima die 18 weekjes zwanger is van h ...
Allahoema barek!! Ik zelf niet helaas maar lijkt me leuk om contact te hebben in shaa Allaah😊

6 maanden geleden

Assalamou aleikoum, niet in november uitgerekend, maar wel begin december ☺️

6 maanden geleden

Reactie op Umm🤍

Wa alaikoum assalaamu, Allahoema barek! Zo leuk🥰 waar kom je vandaan?
Ik woon in Veenendaal en jij? 🥰

6 maanden geleden

Reactie op hijabnl

Assalamou aleikoum, niet in november uitgerekend, maar wel begin december ☺ ...
Wa alaikoum assalaamu!! Ook welkom🥰 moge Allaah سبحانه وتعالى je beschermen en je een voldragen zwangerschap geven, ameen. Hoe gaat het met je?