57 Reacties
6 maanden geleden
Wa aleykom salaam, ik ben 18 november uitgerekend. Ik ben van België
6 maanden geleden
Wa alaikoum salam, ik ben 7 november uitgerekend in sha allah. Het is mijn eerste zwangerschap, en jij?
6 maanden geleden
Aleykum selam! ik ben 20 nov uitgerekend van me eerste kindje inshaAllah🤍
6 maanden geleden
Aleykum selam, ik ben 3 november uitgerekend van ons dochtertje inshallah 🩷🩷 mogen Allah jullie een voldragen zwangerschap schenken
6 maanden geleden
Reactie op Umm🤍
Allahoema barek wat mooi! Ben je gespannen voor de echo? 🥰
Dankjewel 🌼 ja een beetje wel, het blijft toch altijd spannend om de miracle weer te zien🐣 En jij? Is dit je eerste zwangerschap, wanneer heb jij de 20 wkn echo? Ik ben benieuwd :)! btw een hele leuke topic🤲🏼
6 maanden geleden
Reactie op Annesii
Dankjewel 🌼 ja een beetje wel, het blijft toch altijd spannend om de mirac ...
Als het goed is zag je mijn andere berichtje al waarin ik aangaf hoe ver ik was🥰. Het is idd mijn eerste zwangerschap, zo bijzonder en zooo dankbaar alhamdoulillaah. Ik heb net de 20 weken echo gehad! Was weer een mooi moment en altijd fijn om je kleintje wat langer te mogen zien 🤭. Ik snap dat je wel gespannen bent! Moge Allah سبحانه وتعالى je goed nieuws brengen, ameen.
Ik vind het ook een leuk topic! Altijd fijn om elkaar op te zoeken en eventueel steun te bieden naar elkaar toe. Daarvoor zijn we zusters 🥰
6 maanden geleden
Salamoe alaikoem lieve mama’s, hier ook een eerste kindje uitgerekend 21 november 😊
6 maanden geleden
Salamaleykom allemaal! Hier ook een moslima die 18 weekjes zwanger is van haar eerste babietje Alhamdullilah 🥰 toevallig ook mama's die in Zuid-Limburg wonen?
6 maanden geleden
Reactie op Umm🤍
Wa alaikoum assalaamu, Allahoema barek! Zo leuk🥰 waar kom je vandaan?
Ik woon in Veenendaal en jij? 🥰