17 Reacties

2 dagen geleden

Newbornslaapzak van bemini

2 dagen geleden

Misschien is het Fedde en kees lakentje iets voor je. Je kunt zelf bepalen hoe strak je je baby instopt. Op Vinted staan veel die nog een ronde meekunnen

2 dagen geleden

Lodger slaapzakje, mooie slanke hals en kleine pasvorm

2 dagen geleden

Wij gebruiken de slaapzak van jollein. Hier vind de kleine meid het verschrikkelijk om haar armen door mouwen te moeten doen. En helaas hebben de meeste slaapzakken stugge mouwen. Maar deze van jollein hebben juist soepele mouwen met een maximale tog van 3.0, en aanpasbaar naar 2.5 en 1 tog. https://www.bol.com/nl/nl/p/jollein-baby-newborn-slaapzak-60cm-ajour-nougat/9300000148964433/?referrer=socialshare_pdp_androidapp

2 dagen geleden

Reactie op PrachtigeKristal557457

Wij gebruiken de slaapzak van jollein. Hier vind de kleine meid het versch ...
En de opening bij de nek is niet heel ruim, (sluit goed aan).

2 dagen geleden

Ik heb wollen slaapzakjes van Lilano. Ik vind ze goed zitten bij de hals, niet zoveel ruimte, maar weet niet hoe groot jouw kindje nu is. Hij zit vast met verschillende drukknoopjes.

2 dagen geleden

De winter versie van puckababy piep! 2.0 TOG 😊

2 dagen geleden

Reactie op Lalalou

Newbornslaapzak van bemini
Ik heb deze besteld, ben benieuwd Bedankt voor alle suggesties!

2 dagen geleden

Wij hebben de ergopouch (inbaker) en een slaapzakje van Jollein 0-3 maanden. Ik vind beide goed passen voor een kindje met maat 56.
Slaapzakje van de HEMA is 3.0 tog en heeft een vrij kleine opening bij de hals. Ons kleine dochtertje past hier erg goed in!

15 uur geleden

Newborn van bemini. Echt super fijne slaapzak!

15 uur geleden

En gebruiken jullie nog een dekentje of lakentje naast het slaapzakje?

15 uur geleden

Reactie op Anne139

Ik heb een dekentje dichtbij en voel zijn nekje wanneer ik wakker word. Wij slapen samen, dus dan is dat makkelijk

13 uur geleden

Reactie op Anne139

Wij hebben een slaapzak met 2.0 / 2.5 TOG en een lakentje + deken. Het huis is 21 graden. Onze meid heeft laagjes nodig om warm te blijven (bijna 3 weken).

12 uur geleden

Slaapzakje van lilano, heel erg tevreden

11 uur geleden

Reactie op Stumpy34

Ik heb wollen slaapzakjes van Lilano. Ik vind ze goed zitten bij de hals, n ...
Ik heb dit merk ook maar dan met een rits, en ze zitten inderdaad heel smal bij de hals. Mijn dochtertje is ook erg petite, heeft een heel klein hoofdje en dun nekje en sluit goed aan bij haar.

11 uur geleden

Reactie op MerlevB

Ik heb dit merk ook maar dan met een rits, en ze zitten inderdaad heel smal ...
Die ik heb, hebben een rits en drukknoopjes.