9 Reacties

17 uur geleden

Hier gebruik ik veel wol. Wollen romper met lange mouwtjes en wollen truitje. Sokken + slofjes. Dan in dit pak en dan onder de deken in de voetenzak van de wandelwagen met nog een laag eroverheen tegen de wind.

17 uur geleden

+ nog een extra mutsje op

17 uur geleden

Eventueel de regenkap om de wagen doen als het waait? Eergister tijdens het wandelen baalde ik dat ik hem niet bij me had. Toen waaide het best hard Zou dan wel af en toe even de kap eraf halen om nieuwe zuurstof in de wagen te laten als hij/zij er langer in ligt dan gewoon even wandelen

16 uur geleden

Gisteren wezen wandelen. De wagen beschermd al erg tegen koude wind met de kap omhoog en ze liggen in een bak die dicht kan. Dus dat scheelt al een hoop. Mijn zoontje ligt op een wollen hoeslaken in de wagen en heeft een wollen kinderwagenpak. Daaronder z’n gewone kleertjes. Nog een extra dekentje (ook wol) over hem heen en een wollen mutsje op. Had bij thuiskomst zelfs het idee dat het misschien nog wel aan de warme kant was want hij was echt heerlijk warm. Ik ben juist altijd bang dat het te warm is vanwege warmte stuwing 😆

16 uur geleden

Hier een romper met lange mouwen, een wollen pakje, wollen jasje met capuchon, wollen mutsje, wollen slofjes en wollen wikkeldeken en/of gewone wollen deken. Wol wol wol met de kou 😄

14 uur geleden

Wij hebben een klein baby ski pakje haha, t is aan de grote kant maar dat is eigenlijk wel handig want haar handjes & voetjes zitten daarom ook nog in t pakje. Daar gaat ze in met haar kleertjes aan. Verder ligt ze in de wagen met de kap open zeg maar, dat houdt de wind tegen. Ik heb t idee dat ze juist met die kou (maar wel lekker aangekleed) heerlijk slaapt.

11 uur geleden

Hier gewoon zijn kleertjes en dik jasje erover. Daarbij hebben we een winter voetenzak in de kinderwagen liggen dus daar pakken we hem lekker in. De kap omhoog om de wind tegen te houden + een extra mutsje. Heb het idee dat hij het zo heerlijk vindt buiten!

11 uur geleden

Met die temperatuur trekken wij de baby het volgende aan: - wollen romper - Boxpakje of wollen laag Teddypakje Mutsje (wol of katoen) In de wagen: - baby ligt op schapenvacht - wollen dekentje - kap goed naar voren tegen wind

9 uur geleden

Wij hebben kleertjes, Lodger buitenpak, voetenzak én deken. Er ligt nog een wollen topper onder de voetenzak. Kinderwagen goed dicht houden en voor de zekerheid een regenkap voor de reiswieg mee. Vergeet ook je eigen handschoenen niet ☺️