19 Reacties

4 maanden geleden

Zoutlamp vind ik altijd mooi staan en geeft warm licht

4 maanden geleden

Reactie op RuimdenkendeKlip663799

Zoutlamp vind ik altijd mooi staan en geeft warm licht
Die gaan lekken toch? Is dat niet gevaarlijk?

4 maanden geleden

Hier ook een zoutlamp☺️ wel goede kwaliteit kopen

4 maanden geleden

Reactie op Liefkleintje95

Hier ook een zoutlamp☺️ wel goede kwaliteit kopen
Mag ik vragen waar jij de jouwe hebt gekocht?

4 maanden geleden

Ik volg even

4 maanden geleden

Reactie op NieuweMamaMaaike

Die gaan lekken toch? Is dat niet gevaarlijk?
Er loopt soms wat vocht uit de zoutlamp, als je dat bedoelt..

4 maanden geleden

Zoutlamp, zowel in stopcontact als een staande. Gebruik ze nu al z’n 4 jaar :)

4 maanden geleden

Reactie op RuimdenkendeKlip663799

Er loopt soms wat vocht uit de zoutlamp, als je dat bedoelt..
Ja dat bedoelde ik indd

4 maanden geleden

Wij gebruiken een zoutlamp. Van BabyNatura. Zijn echte zoutlampen. Echtr zoutlampen moet je indd onderhouden. Er staat op de website goed aangegeven wat je moet doen.

4 maanden geleden

Ik heb een Philips wake up light aangeschaft. Zo heeft hij verschillende sterktes en functies.
Ik had een klein stopcontact lampje van de hema

4 maanden geleden

Reactie op NieuweMamaMaaike

Ja dat bedoelde ik indd
Die van mij smelt soort van, hij wordt lager en er ligt dan beetje zout naast. Ik heb nooit vocht ofzo bij mijn lamp gezien en hij staat al 2 jaar dag en nacht aan (kan moeilijk bij stopcontact en geen schakelaar aan het snoer 🤓).

4 maanden geleden

Reactie op Stumpy34

Die van mij smelt soort van, hij wordt lager en er ligt dan beetje zout naa ...
Maar heel fijn licht, zacht en warm!

4 maanden geleden

Wij hebben een donkere zout lamp op de kinderkamer. Erg tevreden over. Donker oranje licht en inderdaad kan er prima geslapen worden daarmee. Voor op vakantie heb ik een oplaadbare achter fiets lamp mee.

4 maanden geleden

Ik zweer bij de Mr.Maria lampjes! Hoeft niet in het stopcontact en kan opgeladen worden (de grote variant). Is dimbaar en echt fantastisch. Mijn dochter is 2 jaar en ik gebruik hem nog dagelijks voor en bij haar. Ga deze nu weer gebruiken bij de kleine! Heb ook de kleine variant, ideaal voor tijdens het voeden 's nachts! :)

4 maanden geleden

Reactie op 834

Wij hebben een donkere zout lamp op de kinderkamer. Erg tevreden over. Donk ...
Oh en wij hebben in huis het hue systeem en hebben ook op de kinderkamer de hele nacht een tafellamp (op nachtkastje) op rood staan. Deze wordt in de ochtend automatisch groen. Als een soort wekker voor de oudste. Dit is zo ingesteld. Wel is het hoe het nu is niet fel genoeg om echt wat te hebben aan het licht behalve even te controleren of deken nog goed ligt etc. Meer tegen nachtmerries. Zoutlamp gaat aan als we iets moeten doen snachts.

4 maanden geleden

Reactie op Tess1993

Ik zweer bij de Mr.Maria lampjes! Hoeft niet in het stopcontact en kan opge ...
Heb je een linkje of een foto? ☺️

4 maanden geleden

Reactie op Stumpy34

Die van mij smelt soort van, hij wordt lager en er ligt dan beetje zout naa ...
Ohhh zo heftig ‘zweet’ die van mij dan weer niet haha. Af en toe wel ff zon zweetbui, dan verliest hij flink wat vocht, maar zie hem niet krimpen😂 Denk dat hij dat zon 1x per half jaar doet.