3 Reacties
20 uur geleden
Dit klinkt heel herkenbaar. Ik slaap met mijn dochter van 8 weken aan de borst, het is afgeraden, maar het werkte bij al mijn kinderen. Ze valt daardoor rustiger en dieper in slaap, waardoor je haar in de meeste gevallen kan laten liggen of weg kan leggen en ondertussen even kan douchen of iets anders kan doen. Rond deze leeftijd is het meestal echt even erdoorheen bijten voor zowel jou als je kleine meid. Als ze een schone luier heeft en heeft gedronken en wakker is, dan kan het soms even niet anders dat ze bij papa moet, zodat jij ook even tijd voor jezelf hebt om te douchen (of iets anders). Misschien kan papa een flesje geven terwijl jij doucht? Ik weet niet of je borstvoeding geeft of flesvoeding, maar dit kan natuurlijk in beiden gevallen (mits je dat flesje dan afkolft). Het is echt heel zwaar, maar het is gelukkig tijdelijk.
18 uur geleden
het kan ook zijn dat ze eventueel te moe is, hoelaat in de avond bedoel je? Dat heb ik wel eens gemerkt met onze baby als ik later ben dan 18:30. dan is het ook enkel mama waarbij hij in slaap kan vallen. En we hebben nog 2 kinderen die op bed moeten 馃き dan is het soms even wat te druk voor onze baby. Overprikkeld.
Vooralsnog ik probeer elke avond tegelijk op bed met onze baby 18:30 waarbij hij sneller in diepe slaap komt. Dan heb ik altijd de mogelijkheid om even te gaan douchen of iets dergelijks, wel blijf ik op dezelfde verdieping en ga daarna weer bij hem liggen 鉂わ笍
Het is gelukkig niet voor altijd zo. Ik geniet echt van de mama momenten 馃槀
Let me handel it 馃ぃ
Maar ja hoop dat je een manier vind 馃檹馃徎馃
12 uur geleden
In het begin ging het zo goed, mijn vriend deed meer met ons meisje dan ik.. sinds hij werkt, en ze dus de hele dag met mij is merken we dat het savonds moeilijk gaat..
Ik zat ook te denken dat ze misschien moe is, even kijken met ons ritme hoe we dat het beste kunnen verschuiven dat ze eerder naar bed gaat. weet alleen niet of ik haar dan nog moet wakker maken voor een avond fles, want eigenlijk slaapt ze door van 2100 tot 0600/0700 馃槼
Een shirt die ik gedragen heb, hebben we ook al geprobeerd. Heeft niet altijd het juiste effect helaas..