17 Reacties
vorige week
Ja werkt super ik geef het sind ddsg 4!nooit geen krampjes ik doe ik het de fles in de middag
vorige week
Ik ben er op advies van de osteopaat mee gestopt omdat hij aangaf dat het extra gas veroorzaakt. Ik moet zeggen dat ik met of zonder niet heel veel verschil merk. We zitten volle bak in de krampjes periode hier.
vorige week
Ik gebruik het inmiddels een week, en ik merk qua intensiteit wel wat verandering op. De krampjes zijn er wel, maar heb het idee dat het begint te werken. Ik ben ook overgestapt naar Laveen vitamine D, want ze kon niet zo goed tegen de normale op olie basis.
Ik gebruik het in de middag.
vorige week
Reactie op Sammy-yo
Hoeveel doe je in de fles? 1,5 schepje?
Ja de hoeveelheid die mag in 1 fles
vorige week
Wij vanaf de 2e week gebruikt, toen kreeg hij last van krampjes, het leek te werken, maar naar mijn idee ging hij hier heel veel van spugen, echt 3 van die bogen per keer. Dus toen toch mee gestopt, en de krampen waren toen het zelfde gebleven, gelukkig af en toe maar en niet heftig. Bij ons eerste zoontje die had het heel erg echt hele avonden en nachten krijsen. Bij hem hielp helaas niks :(
vorige week
Reactie op GeestigeMaretak684181
Dit bericht is verwijderd
Ja mag ook niet meer ☺️ geef het bij de fles tussen 1 en 3
3 dagen geleden
Wij zijn er sinds deze week mee gestopt, het potje was op en mn zoon is inmiddels ruim 7 weken dus over de piek heen. Sinds we gestopt zijn merk ik juist minder krampjes bij hem..
11 uur geleden
Reactie op Bleepie
Same here. Wij gebruiken kruidvat voeding en zijn kort geleden overgestapt ...
Ja we gebruiken Kruidvat voeding. Kregen vandaag ook van het consultatiebureau de tip voor extra care. Denk dat we dat maar gaan proberen! Heb je verschil in ontlasting gemerkt bij het overstappen?
9 uur geleden
Reactie op Bleepie
Same here. Wij gebruiken kruidvat voeding en zijn kort geleden overgestapt ...
Hi! Even vraagje, waarom meng je die? Is het geven van volledig extra care niet goed? Ik gebruik enkel extra care en werkt zo goed voor onze kleine. Poep is smeuïg en krampjes veel minder (weg gaan ze nooit, maar geen uren meer). Maar nu ik lees vraag ik me af waarom? En of ik dat ook niet zou moeten doen
6 uur geleden
Reactie op Charlot199209
Hi! Even vraagje, waarom meng je die? Is het geven van volledig extra care ...
Nou dat las ik ergens om de overgang wat rustiger op te bouwen en als goed gaat kun je het blijven doen denk ik. En we hadden nog gewone voeding over. Sommige zeggen dat baby's minder verzadigd raken van extra care, dan helpt 50/50 misschien ook beter. Ga binnenkort wel met cb overleggen wat handig is