14 Reacties

14 uur geleden

Ik lees ff mee hier zelfde vraag!

14 uur geleden

Vanaf ongeveer 2.5 week in een love to dream slaapzak. We deden haar in een puckababy maar daar werd ze echt heel erg boos in. De love to dream is voor haar de beste slaaphouding We hebben een 2.5 tog en doen er een dekentje over, geen hele dikke

13 uur geleden

Reactie op Nevergiveupx-x

Vanaf ongeveer 2.5 week in een love to dream slaapzak. We deden haar in een ...
En wat voor temperatuur is jullie slaapkamer?

13 uur geleden

Wij hebben een slaapzak van de prenatal van 2,5 tog. Doen er een dun lakentje overheen. Is in onze slaapkamer 17/18 graden. Hij heeft wel een slaapzak zonder mouwen. Zijn er met 4 weken mee begonnen omdat meneer begon te draaien in zijn bedje

13 uur geleden

Ik heb ook de puckababy. Onze slaapkamer is 22 graden. Hij heeft dan een romper en zippakje aan. Naast de puckababy doen we hem onder de laken met een dekentje. Geen hele dikke.

11 uur geleden

Wij zijn met 4wk overgestapt. Boxpakje met slaapzak 3.0tog, op de slaapkamer is het 16 graden dus best fris. Dit is perfect. Slaapzak van de Hema

9 uur geleden

Reactie op Anne139

En wat voor temperatuur is jullie slaapkamer?
Ongeveer 17 graden

8 uur geleden

Ik ben er in de eerste week al mee begonnen. Maar onze man hield zich al snel op temp. en was in de kraamweek ook al op geboortegewicht. Dekentjes waren zeer onhandig, sloeg die van zich af. Daarom slaapzakje aan van 3.0 TOG, lange mouwen romper en z’n kleding of pyjama aan. Het is zo’n 18 graden op onze slaapkamer.

8 uur geleden

Reactie op Mamacita041720

Ik heb ook de puckababy. Onze slaapkamer is 22 graden. Hij heeft dan een ro ...
Hier bijna hetzelfde, 21 graden en een wat dikker dekentje met Puckababy Newborn Teddy!

4 uur geleden

Reactie op lvh01

Ik ben er in de eerste week al mee begonnen. Maar onze man hield zich al sn ...
En verder geen dekentje ? Wij hebben ook tog 3 slaapzak liggen en slaapkamer is ongeveer 18 a 19 graden. Nog niet uitgeprobeerd omdat ik zo twijfel hoe te combineren qua kleding en wel/geen dekentje erbij

4 uur geleden

Reactie op Anne139

En verder geen dekentje ? Wij hebben ook tog 3 slaapzak liggen en slaapkame ...
Nee, geen dekentje meer en werkt hier prima! Zijn temp. is steeds goed. :) Ik zou het als ik jou was gewoon proberen met slaapzak + lange mouwen romper + kleding/pyjama en tijdens verschonen bij de nachtvoeding even tempen om te checken of hij niet te warm of koud is.

3 uur geleden

Hier vanaf de geboorte een wollen slaapzakje van Lilano. Zijn echt heel fijn! Eerste twee weken vaak nog dekentje erover, nu niet meer nodig

2 uur geleden

Slaapzak Hema van 2.5 tog - kleden eronder en dekentje erover. Deken is meer voor wat extra gewicht. Ze is 3 wk oud, werd ook erg boos van de Puckababy en van inbakeren met hydrofiel - dit gaat stuk beter.

2 uur geleden

Kleden = kleren