15 Reacties
2 dagen geleden
Als het alleen gaat omdat hij er geen 3 uur tussen laat zou ik niet veranderen hij gaat er vanzelf meer uurtjes tussen laten.
2 dagen geleden
Reactie op Kionaaa89
Ja hij heeft alleen gister in 24uur bijna een liter aan voedingen gehad en ...
Ja dat lijkt me ook niet geel goed nee je mag tot 200 cc per kl bereken dat was toen in iedergeval bij me dochter. Zou eerder ff oveelegen met jgz/ huisarts of kinderarts vindt het wel lastig om je advies te geven op het veranderen van voeding zonder dat ik je kleine ken.
gisteren
Hij is nog maar 4 weken, kan best dat het nog komt dat hij er meer tussen laat. Mijn baby van 5 weken laat er ook soms 3 uur soms tussen, maar indd advies van cjg zou ik volgen
gisteren
Mijn dochtertje van 4 weken laat er meestal ook geen 3 uur tussen. Soms zelfs maar 1,5 uur en drinkt wisselend tussen de 60/120ml per keer.
Bij ons had ze een best voedingstekort doordat 2 weken lang de borstvoeding niet goed ging en daardoor zijn we over gegaan op kunstvoeding. Hierdoor heeft ze best wat voedingstoffen in te halen en moet ze weer opnieuw wennen aan voeding en een ritme gaan cre毛ren. Dus wij laten haar drinken wanneer ze het aangeeft, soms alleen even puzzelen of ze echt honger heeft of last van krampjes.
Ik geloof ook dat ze zelf heel goed kunnen aangeven wat ze nodig hebben, dus ik zou nog niet gaan wisselen van voeding want blijkbaar heeft je kleintje het toch nog nodig.
gisteren
Reactie op PB1999
Weet je inderdaad zeker of het honger is of kramp? Van teveel voeding kunne ...
Ja daar heb ik ook over zitten twijfelen maar hij hapt echt overal in op die momenten. Word helemaal wild als je een speen geeft wat dan wilt hij zo graag de speen in z鈥檔 mond maar als hij dan merkt dat daar geen melk in zit spuugt hij hem uit. Dankjewel 馃グ
gisteren
Reactie op Mireillexx
Mijn dochtertje van 4 weken laat er meestal ook geen 3 uur tussen. Soms zel ...
Ja inderdaad. Ik wil ook helemaal niet wisselen van voeding maar ben ook een beetje bang dat ik hem teveel voeding geef. Hopelijk kan hij er steeds iets langer tussen laten zodat hij minder voedingen op een dag nodig heeft
gisteren
Ik las dat ze met 4-6 weken een groeispurt hebben. Onze dochter is ook best wel hongerig. Ze krijste echt voor de voeding en ook bij het verschonen. Ze kreeg al wat meer dan ze qua richtlijn op basis van gewicht mocht hebben, maar toch leek ze meer nodig te hebben. Ze liet er 鈥榮 nachts ook steeds minder tijd tussen. We hebben toch gewoon verhoogd hoor! Wel begonnen met de avond/nacht en nu iedere fles. Ze huilt niet meer net voor de voeding en tijdens verschonen ook stukken minder
gisteren
Reactie op fietje27
Ik las dat ze met 4-6 weken een groeispurt hebben. Onze dochter is ook best ...
Ah wat goed te horen dat mijn zoon niet de enige is. Hij is de hele dag door heel tevreden en huilt eigenlijk nauwelijks. Behalve als hij honger heeft, en in de nacht inderdaad ook vaker komt. 鈥榮 avonds heeft hij vaak een moment dat hij flink huilt omdat hij krampen heeft maar verder is hij tevreden zolang hij maar wel z鈥檔 fles krijgt.
gisteren
Reactie op Mireillexx
Mijn dochtertje van 4 weken laat er meestal ook geen 3 uur tussen. Soms zel ...
Ik pak altijd me kaart er bij als ik twijfel bij een huiltje misschien helpt dit jou en anderen ook !

gisteren
Reactie op Dandelions
Ik pak altijd me kaart er bij als ik twijfel bij een huiltje misschien help ...

Dit ken ik ook inderdaad en hebben we geprobeerd, maar bij kramp heeft ze verschillende huiltjes door elkaar heen dus ook het honger huiltje hoor je dan. 馃檲馃槀
15 uur geleden
Reactie op Mireillexx
Dit ken ik ook inderdaad en hebben we geprobeerd, maar bij kramp heeft ze v ...
Ja wat me zoontje had was dan dat er veel lucht in zijn maagje zat waardoor hij wel vol zat maar wel nog trek had en na n klank tijdens krampjes kan ook sabel behoefte zijn zijn
13 uur geleden
Reactie op fietje27
Dat mensen dit uberhaupt horen vind ik zo knap 馃ぃ馃ぃ
Soms zoeken hoor vooral met krampjes want kunnen ook honger krampjes zijn maar heb de klanken aardig onder de knie