9 Reacties

9 maanden geleden

Je kunt testen tot ze positief zijn! Volgens mij kun je best beginnen vanaf dag 9 en dan afwachten tot ie positief is.

9 maanden geleden

Ik zou nog even door blijven testen om te kijken of de test nog wat meer ‘knal’ wordt 😊 Zelf begon ik altijd ruim op tijd met testen en zag je altijd wel een (licht) streepje. Uiteindelijk werd ie met de LH piek dan echt knal. De dag daarna is dan je ovulatie. Uiteindelijk ben ik met met het ICSI traject waar ik in zat overgestapt naar de digitale testen. Deze laten er geen twijfel over mogelijk of het wel/niet zover is. Alleen zijn die digitale testen wel heel duur vind ik.

9 maanden geleden

Reactie op GezondeBloem912677

Ik zou nog even door blijven testen om te kijken of de test nog wat meer ‘k ...
Eens, die vind ik ook het fijnst! Ik kreeg het advies van de gynaecoloog om de roze clearblue testen met smiley’s te gebruiken. Dan zie je weliswaar geen oploop, maar heb je wel veel meer duidelijkheid.

9 maanden geleden

Dank je gaan we doen!

9 maanden geleden

Reactie op maruzella

Dank je gaan we doen!
En jullie hadden gelijk.. De knaller is vandaag!!

9 maanden geleden

Dus als je op 6 en 7 april gemeenschap hebt is de kans groot dat het raak is.. maar wanneer test je dan of je zwanger bent? 14 dagen na die knal datum

9 maanden geleden

Over het algemeen verwacht je 15 dagen na de knaltest een menstruatie. Blijft deze uit dan kun je testen. Early detection testen kunnen dit eerder, maar dat zou ik alleen doen als je reden hebt om te testen (symptomen). Ik zou dus testen op 22 april tenzij je ongesteld bent geworden.

9 maanden geleden

Als je eerder test heb je ook meer kans dat het vals-negatief is.

9 maanden geleden

Misschien is Femometer iets voor jou? Heb ik zelf ook gebruikt & is super handig!