2 Reacties
3 uur geleden
Wat jammer dat je zo’n negatieve ervaring hebt. Ben het helemaal met je eens dat als je het niet wilt of het niet goed voelt, je het zeker ook niet moet doen. En wat betreft de (annulerings-)kosten, daar zijn ze heel helder in, in hun overeenkomst. De organisatie stopt natuurlijk al tijd in de administratie en andere voorbereidingen, waaronder ook de intake.
Zelf heb ik kraamzorg van Naviva gehad, zo’n 8 weken geleden en niets meer dan lof. Zo lief. Zo betrokken. Echt gehuild toen de kraamweek voorbij was.
2 uur geleden
Ik heb bij mijn beide kinderen Naviva gehad en ben echt tevreden over de zorg die ze geleverd hebben. Weliswaar minder dan dat ik recht op had. Bij de eerste was het erg druk en de kraamzorg had een dubbel gezin. En bij de tweede omdat wij hier om gevraagd hebben.
Dit kun je trouwens al aanvragen bij de intake. Wij hebben hebben volledige kraamzorg aangevraagd maar na de geboorte afgeschaald. Dit was geen probleem volgens Naviva. Dit werd ook verteld tijdens de intake.
En wat je zegt over personeel in de gaten houden, tuurlijk 'moet" dat. Maar dat zal bij een ander bedrijf niet veel anders zijn.