9 Reacties

6 uur geleden

Bij ons kwam de reflux ook pas na 3.5 week puur omdat ze meer ging drinken en dat zorgde voor klachten.
Reflux heeft niks met probiotica te maken reflux komt door klepje die niet goed werkt nog bij begin hoeft reflux nog niet zo erg te zijn omdat ze niet zo veel bewegen en ook minder voeding nemen ... Heb 4kids en alleen onze dochter krijgt probiotica en alle 4 reflux

6 uur geleden

Reactie op Roseannemomofolmost4

Reflux heeft niks met probiotica te maken reflux komt door klepje die niet ...
En toch hoor je wel vaak dat de probiotica helpt tegen reflux.. dat begrijp ik dan niet als het alleen met dat klepje te maken heeft 馃
Probiotica helpt tegen krampjes daardoor minder onrust onrust zorgt voor veel ongemak en bewegen en boeren waardoor melk omhoog komt spugen gaat niet helemaal weg maar hier geen krampen meer ... Welke gebruik je en reflux heeft je kind last? Dan mis maagbescherming nodig dik je voeding in

6 uur geleden

Reactie op Liannevil

Bij ons kwam de reflux ook pas na 3.5 week puur omdat ze meer ging drinken ...
Dit denk ik eerder. Mogelijk in combinatie met sterk toeschietreflex?

6 uur geleden

Na 2 dagen probiotica begon mijn kleintje veel meer te spugen, we zijn nu gestopt met probiotica en het spugen is nu over.

5 uur geleden

Waarom neem je de probiotica zelf niet als je borstvoeding geeft?

4 uur geleden

Reactie op mariafs

Waarom neem je de probiotica zelf niet als je borstvoeding geeft?
Dit is ons geadviseerd door iemand die zelf supplementen maakt en verkoopt! Moet ook zeggen dat ik zelf in het verleden geen fijne ervaring heb gehad met probiotica. Ik ging weken aan de dunne en kregen last van schimmelinfectie achtige klachten. Dat leek me nu geen handige combinatie met het herstel van de bevalling 馃槣

4 uur geleden

Reactie op Roseannemomofolmost4

Probiotica helpt tegen krampjes daardoor minder onrust onrust zorgt voor ve ...
Dan zou je verwachten dat de reflux juist afneemt door de probiotica maar dat lijkt hier niet het geval.. We geven nu de probiotica van Vitakruid.