471 Reacties
7 maanden geleden
Hier was ik 13 weken, nu nog meer gegroeid (ben 15weken en 4 dagen). Maar niet meer tussentijds foto gemaakt

7 maanden geleden
Ben vandaag 15w en mijn buikje begint nu een beetje door te komen🥰 begin nu pas een beetje zwanger te lijken

7 maanden geleden
12 weken zwanger van een tweeling en mijn buikje is lastig te verbergen

7 maanden geleden
Reactie op irissbb
Hier 14+2, ‘s avonds nog veel meer een buik! Ik moet er nog wel aan wennen ...

Ja heel herkenbaar! Ik ben ook altijd best wel slank geweest en merk toch dat ik het soms “lastig” vind om wat voller te worden.. terwijl het natuurlijk voor een hartstikke mooi en goed doel is, maar toch blijft het een beetje in mijn hoofd rondspoken..
7 maanden geleden
Reactie op MGNW
Hier nog erg weinig te zien, ben 13+2 nu. Mag van mij nu toch wel wat komen ...

Je bent erg slank dat duurt soms wel even.
7 maanden geleden
Reactie op MGNW

Het groeit van zelf! Bij mij was voor de 13weken niets te zien, toen daarna vloog het. Bij jou kan het wat later komen, is voorkomend normaal 🥰
7 maanden geleden
Reactie op Lizetje1
Ja heel herkenbaar! Ik ben ook altijd best wel slank geweest en merk toch d ...
Ja ik zie dit ook echt als een tussenfase waarin je ook nog aangezien kan worden als wat voller ipv zwanger. En ook wat meer buikvet ofzo, als ik lach dan schudt mn buik heen en weer had ik nooit 😂😂
7 maanden geleden
Reactie op MGNW

Nergens om onzeker over te zijn! Ik las dat alle kindjes tot 14 weken hetzelfde groeien en dan pas hun eigen groei tempo krijgen. Die van jou zit gewoon nog lekker verstopt! Een vriendin van mij heeft nooit een grote buik gehad maar toch een baby van 3,5 kg ter wereld gebracht!
7 maanden geleden
Reactie op MGNW

Het heeft er ook echt mee te maken hoeveel zwangerschappen je hebt gehad bijv! Bij mij kwam het bij de eerste 2 zwangerschappen pas rond week 20, nu met de 3e lijk ik met 12 weken al 6 maanden zwanger haha. Niks om je zorgen over te maken 😘
7 maanden geleden
hier 14 weken :) ik kan het nog goed verbergen met mijn kleding smaak want op mn werk heb ik het nog niet verteld!