376 Reacties

vorige maand

❤️

vorige maand

🩷

vorige maand

Reactie op sophie triaen

🩷
Ben je dan niet uitgerekend in oktober ipv november?

vorige maand

2 oktober

vorige maand

Net getest! 12 dagen dpo, blij natuurlijk maar na mijn miskraam toch ook wat gereserveerd voor nu. Denk dat ik pas echt blij word als een eerste echo goed is..

4 weken geleden

Haai! Ik had vanochtend deze test… ik weet niet of dit wel echt positief is… het is een early van de kruivat en moet morgen eigenlijk ongesteld worden dus ik had verwacht dat het lijntje wel wat donkerder zou zijn 🤨 wat denken jullie??

4 weken geleden

Reactie op Lou_lou

Haai! Ik had vanochtend deze test… ik weet niet of dit wel echt positief is ...
Een lijntje is een lijntje!

4 weken geleden

Vandaag 10 DPO en 7 dagen na terugplaatsing. Al een biochemische en miskraam gehad dus heel spannend maar ik heb het idee dat ik nu eerder positief test dan die rondes dus hopelijk goed voorteken!

4 weken geleden

Dpo 12… positieve test, had deze alleen gedaan, vriend was ff weg.. toen die thuis kwam hebben we nog een test gedaan en die was negatief dus zit nog in onzekerheid.. morgen ochtend nogmaals testen

3 weken geleden

Vandaag getest 9 dpo, het is een early-test van de action met een heeel licht streepje.

3 weken geleden

Dpo 12… positieve test, had deze alleen gedaan, vriend was ff weg.. toen di ...
Ik zou voor de zekerheid een digitale test doen, is toch altijd wat duidelijker vind ik!

3 weken geleden

Reactie op mzmz

Vandaag 10 DPO en 7 dagen na terugplaatsing. Al een biochemische en miskraa ...
Wat spannend! Ik duim voor je!

3 weken geleden

Digitale test gedaan! Zwanger! (Dpo13)

3 weken geleden

Hier ook eerste ‘tuur’streepje binnen! Toch nog wel even spannend he😉 vandaag 11dpo, NOD vr 21

3 weken geleden

Reactie op Marahtjo

Hier ook eerste ‘tuur’streepje binnen! Toch nog wel even spannend he😉 vand ...
Oee ik zie hier ook echt een licht streepje! Ik duim voor je! 🍀

3 weken geleden

8 dagen na terug plaatsing 🙏🏼

3 weken geleden

Test van action, 14 dpo/nod. Enige symptoom is prikkend gevoel in borsten.

3 weken geleden

Zondag mijn NOD en sinds 9dpo al positief getest. Ik heb het afgelopen jaar 3 miskramen gehad, dus hoop zo dat het dit keer goed blijft gaan! ♥️

3 weken geleden

2 daagjes geleden 🤭

3 weken geleden

Vandaag op 10 dpo. Zijn nu 1,5 jaar bezig en twee keer eerder zwanger geweest maar helaas met slechte afloop (bbz en MA). Hoop zo dat dit kindje er mag komen 🥹❤️