7 Reacties
4 maanden geleden
Je hebt van die 'nep' spiegels, die zijn soort van zacht en niet van glas gemaakt. Ik zou naar zo iets kijken zodat het 100% veilig is voor de kleine. Dit soort spiegels gebruiken ze ook vaak in de kinderopvang
4 maanden geleden
Wij hebben gewoon een ronde glazen spiegel boven de commode. Beetje zoals op de foto voor de eerst en straks ook voor de tweede . Je staat ernaast als ze op de commode liggen dus als ze er naar rijken gewoon corrigeren gaat bij ons al ruim twee jaar zonder problemen. En onze dochter kijkt graag naar haarzelf of hoe we der haren doen
4 maanden geleden
Wij hadden bij onze eerste een spiegel boven de commode (over de breedte) en dit was echt een aanrader. Hij vond het reuze interessant om naar zichzelf te kijken en te zien wat er allemaal in de spiegel gebeurde, zodat wij hem rustig konden verschonen.
Nu zwanger van de tweede en de spiegel hangt er sowieso weer!
4 maanden geleden
Ik vind dit er ook super leuk uitzien maar had een andere afweging om het niet te doen: ik vroeg me af hoe leuk het is om je eigen doodvermoeide gezicht steeds te zien terwijl je worstelt met een doorgelekte poepluier 馃槀 wellicht ook nog iets om over na te denken hahah
4 maanden geleden
Ik vind dit er ook super leuk uitzien maar had een andere afweging om het n ...
Briljante invalshoek!!!