13 Reacties
10 maanden geleden
Ik heb dit inderdaad ook gehad, maar dit was met de innesteling Ik had toen echt een mini beetje bloed. Ik weet dat mij eierstok aan de linkerkant gevoelig is heb dit bij alle zwangerschappen gehad en idd die steken ik weet precies wat je bedoeld alleen hoever ben je? Ben je pas op het begin of? Anders kan je altijd ff je verloskundige vragen hoe of wat misschien kunnen ze even een echo maken? Ik had bij mijn 2e zwangerschap hier het meeste last van toen had ik een kleine cyste aan die kant wat die pijn veroorzaakte maar die was later op de zwangerschap weer weg gegaan
10 maanden geleden
Reactie op Kusmarinax
Ik heb dit inderdaad ook gehad, maar dit was met de innesteling Ik had toen ...
Ik ben 6 weken maar moet nog voor een eeste echo. Het zijn gelukkig geen continu steken en ook geen bloed, maar ik zal de verloskundige wel even vragen. Bedankt voor de tip! 🩷
9 maanden geleden
Reactie op Jannie95
Hoihoi, wat was dit uiteindelijk? Ik heb daar nu last van.
Ben ik ook erg benieuwd naar, want mijn verloskundige zei dat het niet klonk als iets verontrustends en dacht aan de oprekkende banden🤷🏼♀️
9 maanden geleden
Reactie op Jannie95
Jij hebt het ook aan 1 kant? Heb het al bijna de hele dag. Steken in mijn l ...
Jaaa linkerkant en dan zo'n soort groeipijn in mijn bovenbeen. Maar 1 keer rechts gehad. Kwam dan vaak ineens opzetten werd dan heftig en trok daarna heel langzaam weer weg. Moet zeggen dat ik daar nu geen last meer van heb gelukkig. Metname in week 6 erg veel last van gehad. En toen dus ook gebeld met de verloskundige en die gaf aan dat het klonk als de banden of een zenuw die plots bekneld raakt. Volgende week woensdag eerste echo en dan gaan we het wel horen/zien. Tot die tijd in spanning 🫠