18 Reacties

2 dagen geleden

Hier ook maar komt door reflux

2 dagen geleden

Ja ik herken dit zeker. Zo veel lawaai. Slaap hierdoor ook slecht. Zat te denken om oordopjes in te doen. Waarschijnlijk hoor je dan wel het gehuil maar niet de kreuntjes en bewegingen.

2 dagen geleden

Heel herkenbaar, onze kleine vriend heeft ons nachtenlang wakker gehouden omdat het met een enorm lawaai ging. Ik kan je verzekeren dat het nu met 7,5 week al een stuk minder is. Ik ben met oordoppen in gaan slapen, dat heeft veel geholpen.

2 dagen geleden

Ik slaap ook met oordoppen. Huilen wordt je echt wel wakker van en eigenlijk wordt ik vaak eerder al wakker van geluidjes die aangeven dat ze weer wilt drinken, maar ik hoor lang niet alle geluiden!

2 dagen geleden

Wordt met de dagen/ weken minder gelukkig. Ik ben er nu ondertussen wel aan gewend wordt nu alleen nog door verslik of eet geluidjes wakker en de rest niet maar ik slaap notmaal gezien overal doorheen 🤣

2 dagen geleden

Reactie op Nordicmama2025

Heel herkenbaar, onze kleine vriend heeft ons nachtenlang wakker gehouden o ...
Slim met oordoppen slapen! Ga dat ook eens proberen.

2 dagen geleden

Reactie op Roseannemomofolmost4

Hier ook maar komt door reflux
Daar zat ik ook aan te denken. Gebruik jij iets voor reflux of niet?

2 dagen geleden

Reactie op Elise_1999

Daar zat ik ook aan te denken. Gebruik jij iets voor reflux of niet?
Ja nu wel begonne met maagbescherming indikken werkte niet goed
Herkenbaar! Ik slaap met oordoppen in; haar huiltjes hoor ik er doorheen en word ik meteen wakker van; maar het gebrabbel houdt me dus niet wakker👌🏼😇

gisteren

Kreunen is een teken van ongemak! Dus ik zou even kijken hoe en wat

gisteren

Hier ook vaak, maar meer heel vroeg in de ochtend vanaf een uur of 4. Ik leg hem dan vaak vanaf dat moment bij ons in bed en dat gaat een stuk beter.

14 uur geleden

Wij hebben dit de hele nacht behalve als ze op ons slaapt. Echt om gek van te worden. Ze houdt dan wel 5/6 uur tussen haar voedingen g maar is geen moment stil (3,5 week nu) ik werd echt heel chagrijnig ervan vannacht. Overdag doet ze dit namelijk niet. Is het een soort zelf regulatie iets?

14 uur geleden

Reactie op irissbb

Wij hebben dit de hele nacht behalve als ze op ons slaapt. Echt om gek van ...
En hierbij is t dan ook heel erg knorren, bewegen, niet echt huilen of 2 korte huiltjes en dan weer even stil, soms ook slikken/verslikken terwijl ze 15 min overeind heeft gezeten. Misschien ook iets van reflux? Maar dan raar dat ze er overdag geen last van heeft

14 uur geleden

Hier ook! Vannacht was het heel erg, nacht ervoor was het amper. Het is dus ook niet consistent en overdag een stuk minder. Ik denk krampjes, want ik merk dan ook gasvorming op. Ook zit er vaak nog een boertje dwars of heeft ze reflux waardoor ze slikt en hoest. Ze hoest ook best veel. Maar dat kreunen en wringen is meestal ongemak hier. Denk dat het met de rijping van spijsverteringsstelsel stuk beter zal worden en wij proberen onze dochter goed strak in te stoppen met lakentje zodat ze minder om zich heen maait haha

13 uur geleden

Reactie op fietje27

Hier ook! Vannacht was het heel erg, nacht ervoor was het amper. Het is dus ...
Ja herkenbaar! Ik zit dan toch te denken of ze naar een osteopaat moet om te zien waar dat ongemak vandaan komt.. maar is zo lastig, wij komen ook niet aan slapen toe op deze manier!

13 uur geleden

Reactie op irissbb

Ja herkenbaar! Ik zit dan toch te denken of ze naar een osteopaat moet om t ...
Je kan het altijd proberen! Baad het niet dan schaad het niet. Onze dochter zit in haar 6e week en dan nadert/is meestal de piek dus ik hoop dat het daarna steeds wat minder wordt.. Anders is rondje osteopaat idd een goed idee

10 uur geleden

Reactie op irissbb

Ja herkenbaar! Ik zit dan toch te denken of ze naar een osteopaat moet om t ...
Ik heb ook een afspraak staan in januari. Vannacht heb ik voor het eerst met oordoppen geslapen. Dat sliep best lekker😅

10 uur geleden

Reactie op Elise_1999

Ik heb ook een afspraak staan in januari. Vannacht heb ik voor het eerst me ...
Ja ga ik misschien ook maar doen. Die irritatie gevoelens naar haar toe zijn ook heel vervelend om te hebben, zij kan er ook niks aan doen..