39 Reacties

9 maanden geleden

Ik heb me vanaf 5,5 week tot 8 weken echt verrot gevoeld en ben nu ong 8+5 en sinds 4 dagen niet meer overgegeven! Ook een goede echo met 7+1 (ik dacht toen dat ik 7+6 was) ik hoop maar dat het zo blijft en niet keihard terug komt in week 9 en 10 haha

9 maanden geleden

Hier ook een hele andere zwangerschap dan de eerste. Bij de eerste hd ik een hg zwangerschap, voel me nu bijzonder goed vergeleken met toen… Merk dat de kwaaltjes echt per dag kunnen verschillen. De ene dag heb ik wat meer krampjes, de andere dag ben ik weer misselijker. Allemaal hormoonschommelingen 😆 Maakt me soms ook heel onzeker omdat ik me sommige dagen ook bijna niet zwanger voel..

9 maanden geleden

Reactie op rgerri

Hier ook een hele andere zwangerschap dan de eerste. Bij de eerste hd ik ee ...
Precies dat heb ik dus ook. Zoals gisteren en vandaag voel ik me totaal niet zwanger. Bij de eerste echt constant🤭

9 maanden geleden

Hier ook een hele andere zwangerschap. Bij de vorige wist ik het al voor de gemiste menstruatie door de vreselijke pijn aan mn borsten en daar heb ik nu geen last van. Ook ben ik nu met regelmaat misselijk wat ik toen weer niet had.. ondanks dat is het wel goed te doen en heb ik een goede echo gehad dus helemaal happy! ☺️

9 maanden geleden

Reactie op charf

Hier ook een hele andere zwangerschap. Bij de vorige wist ik het al voor d ...
Wisselt bij jou die misselijkheid ook per dag? Soms kan ik nog geen luchtje verdragen, en soms gaat het prima

9 maanden geleden

Reactie op BabyJuni22Zomer

Wisselt bij jou die misselijkheid ook per dag? Soms kan ik nog geen luchtje ...
Ja dat heb ik ook! Soms sta ik prima op en andere dagen ben ik de hele ochtend misselijk. Ik kan ook niet zeggen waar het door komt helaas.

9 maanden geleden

Worden jullie er ook zo onzeker van? Gisteren voelde ik me echt best wel belabberd, nu een niet- zwanger gevoel vandaag

9 maanden geleden

Heeel herkenbaar ! Ik voel me sinds een paar dagen ook niet zo misselijk meer. Ben nu ook 8+4. Ben nog wel enorm moe en voel af en toe groeipijn in mn rug of liezen. Ik ben er niet zo onzeker onder omdat ik me verder dus wel echt zwanger voel. Ik hoor van meerdere dat er rond de 8 wkn langzaamaan minder word met de misselijkheid. 😚

9 maanden geleden

Worden jullie er ook zo onzeker van? Gisteren voelde ik me echt best wel be ...
Ik heb precies hetzelfde . Morgen ben ik 8 wk. Vanaf gisteren een niet zwanger gevoel wat mij erg onzeker maakt.

9 maanden geleden

De misselijkheid verschilt bij mij erg per dag en moment. Maar over het algemeen lijkt het wat af te nemen. Heb bij de vermoeidheid alleen wel het idee dat het erger wordt. En mijn borsten blijven wel gevoelig.

9 maanden geleden

Dit is mijn 2de zwangerschap en ben nu 8 weken en 5 dagen maar ik merk dat ik echt al een buikje begin te krijgen broeken kunnen niet echt meer dicht. Kan het niet zo lang meer verborgen houden. Iemand hier meer ervaring mee ?

9 maanden geleden

Hier eigenlijk nergens last van. Wat vaker plassen maar dat is niet erg. En soms heel random kortdurige symptomen zoals een steekje of vlaagje misselijk. Gisteren weer een goede echo gehad met 8+3. Dus ik moet dit maar omarmen 😁

9 maanden geleden

Reactie op Nootje en bootje

Hier eigenlijk nergens last van. Wat vaker plassen maar dat is niet erg. En ...
Wat heerlijk! Voelt zo onwerkelijk dan he🫣

9 maanden geleden

Reactie op Ik Wens

Ik heb precies hetzelfde . Morgen ben ik 8 wk. Vanaf gisteren een niet zwan ...
Ja vervelend he! Maar ik lees overal dat het vaker voorkomt

9 maanden geleden

Reactie op Ik Wens

Ik heb precies hetzelfde . Morgen ben ik 8 wk. Vanaf gisteren een niet zwan ...
Ah zie dat je vandaag echo hebt! Laat je even weten hoe het ging?😊

9 maanden geleden

Ik heb precies hetzelfde! Goede echo gehad vorige week met 7 weken. Ben wel moe, maar voel me verder wel prima en word daarom heel onzeker. Ik probeer maar gewoon te focussen op de echo volgende week (9 weken) en vertrouwen te hebben dat het goed zit 🤞❤️

9 maanden geleden

Wat heerlijk! Voelt zo onwerkelijk dan he🫣
Ja echt heel onwerkelijk, stresste hem voor de echo maar was nergens voor nodig, zat gewoon goed 🥰

9 maanden geleden

Ben bijna 9 weken (zaterdag), maar de misselijkheid is nog altijd niet terug 🤔. Soms een beetje gammel

8 maanden geleden

Hoe voelen jullie je?

8 maanden geleden

Hoe voelen jullie je?
Goed haha