6 Reacties

2 dagen geleden

Ik volg. Hier exact dezelfde kwestie helaas.

2 dagen geleden

Volgens mij is dit echt een mannen ding . Heb hier al zovaak gesprekken over gehad met mijn man maar nauwelijks verbetering. Zegt hij dat ik ook veel.op mijn telefoon zit als weerwoord. Maar hij zit niet hoeveel minder in vergelijking dat is. Daarnaast regel ik daadwerkelijk dingen met de telefoon, zoals boodschappen bestellen en de opvang en bank/ verzekeringszaken, ik speel nooit (meer) spelletje ermee. Zelf ons zoontje spreekt hem aan dat het aan tafel niet mag, dus dat gaat iets beter..

2 dagen geleden

Hier ook hetzelfde probleem 🙄🙄 Misschien inderdaad een mannen probleem. Mijn man kan ook gewoon niet stilzitten. Hij moet echt iets doen (en daarmee bedoel ik niet perse fysiek) Sorry. Geen tips. Ik volg ook 🙋🏽‍♀️

gisteren

Hier ook inderdaad, hij zorgt echt super goed voor mij, de baby en onze peuter, maar echt even met onze zoon (de jongste) zitten en interactie zoeken gebeurd nog nauwelijks. En ja tijdens het voeden en als onze zoon op mij slaapt, zit ik ook met m’n telefoon. Ik baal ook ontzettend van mijn huidige schermtijd, maar als onze zoon wakker is, probeer ik zo veel mogelijk interactie te zoeken en ook echt in het moment met hem te zijn en dus ook m’n telefoon aan de kant te hebben, behalve om een foto te maken.

gisteren

Misschien een filmpje laten zien wat doordringt waarin je ziet wat het negatieve effect hier van kan zijn..

9 uur geleden

Ik gebruik mijn telefoon soms bij het geven van borstvoeding, mijn zoontje ligt dan altijd met zijn ogen dicht. Bij het geven van een flesje of ander contact gebruik ik mijn telefoon niet. Hier hebben we het telefoon issue niet echt, maar ik herken wel irritatie tegenover mijn man omdat hij veel dingen anders aanpakt dan ik zou doen. Ik probeer het maar positief te brengen, zo van 'ik merk dat als je dit doet, de baby dan zo reageert' (en dan het positieve benoemen). En ook maar een beetje loslaten soms...