9 Reacties

gisteren

Ik wil hierom de speen van mijn zoon stoppen. Hij is nu 7 weken zonder vooruitgang betreft de speen. Het word psychisch alleen zwaarder met name in de nachten 😭

Reactie op miamia2023

Ik wil hierom de speen van mijn zoon stoppen. Hij is nu 7 weken zonder voor ...
Dat snap ik heel goed, vooral in de nacht 🥲 Alleen voor ons is de speen nu de enige manier waarop ze in slaap komt, dus we willen het eigenlijk nog wel even doorzetten…
De speen hoort uit de mond te vallen als je kindje niet meer actief erop zuigt

gisteren

Philips avent ultra start proberen? Die zijn namelijk ook licht qua gewicht, misschien is het zwaar in haar mond en valt het er uit? Is het proberen waard!

gisteren

Hier gebeurt dat ook en bij mijn vorige twee kindjes ook. Als ze slapen ontspannen ze en valt hij uit. Op zich alleen maar goed, maar wel irritant als ze nog niet diep genoeg slapen. Hier ook vaal veel aan het terug stoppen. Ik ben alleen bang dat er weinig aan te doen is 😅

Reactie op NatuurlijkeDuin279742

De speen hoort uit de mond te vallen als je kindje niet meer actief erop zu ...
Ze zuigt juist nog wel actief! Het is net die fase waarin ze nog niet in slaap is gevallen, maar wel aan het wegdompelen is 😅

Reactie op fullly

Philips avent ultra start proberen? Die zijn namelijk ook licht qua gewicht ...
Die gebruikt ze momenteel toevallig

Reactie op YK92

Hier gebeurt dat ook en bij mijn vorige twee kindjes ook. Als ze slapen ont ...
Het leed dat vallende spenen heet 🥲

Reactie op miamia2023

Ik wil hierom de speen van mijn zoon stoppen. Hij is nu 7 weken zonder voor ...
Wij hebben sinds vanochtend een spuugdoekje door het koortje van de speen gedaan. Helpt enorm om speen op z’n plek te houden en dus niet uitgespuugd wordt. Misschien dat dit voor jullie ook kan helpen..