18 Reacties

7 maanden geleden

Ik heb er besteld! Super mooi! Gaan inderdaad maar tot de voordeur het kwam wel in enorm veel dozen.. misschien is tillen dan te doen? Ik zorgde dat mijn vriend thuis was

7 maanden geleden

Bij ons ging dat inderdaad wel zo. Is wel 4,5 jaar geleden. Misschien kan je iemand vragen om die dag te helpen en ik weet ook dat er genoeg mensen zijn die de bezorger een paar 10tjes zwart aanbieden en ze het dan soms ook nog wel voor je willen doen

7 maanden geleden

Reactie op momoftwoundertwo

Bij ons ging dat inderdaad wel zo. Is wel 4,5 jaar geleden. Misschien kan j ...
Haha heb al genoeg betaald voor bezorgen😂

7 maanden geleden

Reactie op sanne18068

Ik heb er besteld! Super mooi! Gaan inderdaad maar tot de voordeur het kwam ...
Die is werken dus gaat niet en schoonouders te oud rest werkt allemaal morgen grrr

7 maanden geleden

Kun je het niet in de tuin laten zetten, zodat je vriend het s avonds naar binnen kan tillen?

7 maanden geleden

Reactie op Liefkleintje95

Kun je het niet in de tuin laten zetten, zodat je vriend het s avonds naar ...
Haha en dan babykamer van weet ik hoeveel weg 😂

7 maanden geleden

Reactie op Roseannemomofolmost4

Haha en dan babykamer van weet ik hoeveel weg 😂
Je wilde een oplossing zodat je zelf niet hoefde te tillen🤷‍♀️ ik kan niet ruiken hoever dat is bij jullie. Bij ons ligt de tuinpoort en voordeur bijna naast elkaar, dus prima te doen.

7 maanden geleden

Je wilde een oplossing zodat je zelf niet hoefde te tillen🤷‍♀️ ik kan niet ...
Nee voordeur is voorkant huis achterdeur is niet wat er in de beschrijving bestaat maar zoiezo achterlijk als je 40 bezorg betaald en je maar moet zien ik kan het niet tillen wegens mn buik kast is 2 meter haha ik ben maar mini aan straat zie ik niet zitten ik zocht geen oplossing ik vroeg of echt zo is dat ze niet zo hulp biedend zijn aangezien je er voor betaald het is niet dat ze boven moeten brengen maar dacht mis in de gang

7 maanden geleden

Naast dat ik 40euro bezorgkosten voor een babykamer al niet veel vind, staat er toch duidelijk op de site dat ze het tot aan de voordeur brengen. Dus dat weet je dan toch van tevoren? Heb je een tuin aan de voorkant? Als ze het daar in willen leggen dan wordt het echt niet gestolen hoor, het valt toch enorm op als iemand uit een ander z'n tuin dozen gaat sjouwen. Of je legt er een kleed/zeil over.

7 maanden geleden

Reactie op JosjeJM

Naast dat ik 40euro bezorgkosten voor een babykamer al niet veel vind, staa ...
Nou dat is niet mijn keus en nee niet opgelet aangezien je niet voorstellen dat als je kamer van zoveel koopt je extra kosten neer legd voor bezorgen je uit gaat van beetje service lijkt me he

7 maanden geleden

Wat een onaardige reacties op n (zekerheids)vraagje.

7 maanden geleden

Reactie op OplettendeBloem383866

Nou vond ik ook maar hopelijk komt het goed ik had niet opgelet omdat ik verzend kosten betaalde naast de dure kamer dacht ik daar niet over na tot gister de tijd door kwam maar goed hopelijk lukt het me ❤️

7 maanden geleden

Ik vond haar reactie juist heel onaardig als je probeert mee te denken! Maar goed, succes vandaag

7 maanden geleden

Ik vond haar reactie juist heel onaardig als je probeert mee te denken! Maa ...
Hoezo omdat ik een kamer niet voor zoveel geld in voortuin laat staan waar zelf je planten bakken al mee genomen word ik woon in heel rustig uit hoekje waar door iedereen dat weet durf ik niet dat buiten te laten staan als ik me kinderen moet halen en je hebt zelf even geen keuze in bezorg momenten bij deze winkel als je post nl heb of dhl kan je nog tijden veranderen snap je dus reageer eigenlijk gewoon op reacties waar ik niet om vroeg enigste dat ik vroeg of ze innd zo moeilijk zijn of dat er iemand ervaring heeft met dat als je vraagt het om de gang te zetten dat ze moeilijk doen meer niet

7 maanden geleden

Reactie op Roseannemomofolmost4

Nou vond ik ook maar hopelijk komt het goed ik had niet opgelet omdat ik ve ...
Positief bekijken en ze willen vast wel binnen zetten als je het aardig vraagt 😉 heb ik ook een keer bij ikea gehad. Wel op tijd de deur open doen zodat ze niet staan te wachten. Succes!

7 maanden geleden

Positief bekijken en ze willen vast wel binnen zetten als je het aardig vra ...
Ja gelukkig zie je gauw genoeg als iemand er aankomt ☺️

7 maanden geleden

En hoe was het gegaan?

7 maanden geleden

Reactie op Anne139

En hoe was het gegaan?
De meneer heeft alles binnen gezet lief he ☺️ hij zag me buik die denkt ik ben lief vandaag