7 Reacties

gisteren

geen ervaring maar, mijn kraamverzorgster zegt dat Nutrilon een voorloper is op alle babyvoeding die doen onderzoeken ernaar. Dus vraag me af of het beter erdoor wordt of slechter.. buikkrampen horen bij de 1e 6 weken 馃

gisteren

Bij de eerste waren wij ook van Nutrilon naar Etos overgestapt, omdat wij hetzelfde dachten. Echter bleek dat de krampen door de Etos voeding nog heftiger werden, waardoor wij uiteindelijk toch weer terug zijn gegaanm

17 uur geleden

Reactie op mom2bloem

geen ervaring maar, mijn kraamverzorgster zegt dat Nutrilon een voorloper i ...
Dankjewel voor je reactie, ohww zo ja is te begrijpen Maar las gisteren zoveel rare dingen van die nutrilon vandaar ik echt meteen wilde overstappen maar zal afwachten 馃グ

17 uur geleden

Reactie op Daddy_Y_K

Bij de eerste waren wij ook van Nutrilon naar Etos overgestapt, omdat wij h ...
Dankjewel voor je reactie, Ohww wat erg nee dan liever niet Ik lees een heleboel dus wilde echt ff weten dankjee

17 uur geleden

wat helpt is kontje rondjes laten draaien als je hem vast hebt en anders op je arm leggen met zun buikje en dan gaan lopen hoofdje naar de zijkant.. misschien even opzoeken wat ik bedoel<3 succes

17 uur geleden

Reactie op mom2bloem

wat helpt is kontje rondjes laten draaien als je hem vast hebt en anders op ...
Ja klopt doe ik en het helpt Hartelijk dank 馃グ

14 uur geleden

Zoek maar op keuringsdienst baby voeding, alle voeding moeten aan dezelfde regels voldoen. Als er wetenschappelijk bewijs is voor verbetering, moeten ale voedingen dit erin doen.