16 Reacties
9 maanden geleden
Ik gebruik vloeibare visolie met sinaasappelsmaak. Erg fijne en ik voel mij ook beter sinds ik deze neem. :)
9 maanden geleden
Ik neem de vitaminen van holland and barret, maar daar zat dus net geen omega 3 in, die heb ik bij kruidvat gekocht. Stonden ook bij het schap voor zwangerschap. Gewoon eigen merk
9 maanden geleden
Misschien niet helemaal de vraag zoals de topic staat. Maar misschien een domme vraag, ( ga het volgende week ook wel na vragen) maar dit is m'n derde zwangerschap en ik slikte altijd kruidvat foliumzuur met vitamine d. Laatst zei de vk goh je mag ook omega erbij nemen en genoeg vitamine d. Dus heb kruidvat merk compleet zwanger gehaald. Maar is dit dat genoeg? Of moet ik alsnog ook een tabletje foliumzuur erbij nemen? Ik ben nu voor de derde zwangerschap naar een andere vk gegaan. En dit is totaal nieuw voormij omdat er tot nu toe alleen werd gezegd foliumzuur is prima. Dus was benieuwd 馃馃檲
9 maanden geleden
Heb deze vraag bij mijn eigen verloskundige neergelegd omdat ik zelf helemaal geen vis eet. Zij zeggen dat het enige offici毛le advies is om foliumzuur en vitamine D te slikken. Ik slik zelf nu foliumzuur en zwanger vitamine van de kruidvat en dat was volgens de verloskundige voldoende.
9 maanden geleden
Reactie op EmpathischeSering408369
Heb deze vraag bij mijn eigen verloskundige neergelegd omdat ik zelf helema ...
Okee dat zijn die ene grote pillen toch? En dan slik jij ook nog klein tabletje folium er dus bij?
9 maanden geleden
Misschien niet helemaal de vraag zoals de topic staat. Maar misschien een d ...
Als er 400 microgram foliumzuur in zit is het goed! De hoeveelheid staat als het goed is achterop het potje
9 maanden geleden
Reactie op DagDromer8923
Als er 400 microgram foliumzuur in zit is het goed! De hoeveelheid staat al ...
Heb even gekeken en er zit 400mg in! Bedankt
9 maanden geleden
Koudwater omega 3 visolie van lucovitaal. Schijnt zuiverder te zijn met minder zware metalen etc.
Moet zeggen dat ik m perongeluk had gepakt en me een hoedje schrok van de prijs馃槀 maar achteraf wel blij want is dus geschikter voor zwangeren
9 maanden geleden
Okee dat zijn die ene grote pillen toch? En dan slik jij ook nog klein tabl ...
Yes!