6 Reacties
6 maanden geleden
Hoi!
Wij hebben met onze eerste ook gevlogen als Newborn. Wat ik echt een must vind is een draagzak/-doek. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.
Ook zou ik, als je geen BV wil geven, poeder van hier meenemen denk ik. Maar dat is persoonlijk en hier heb ik geen ervaring mee.
Wij hebben vrij snel een paspoort aangevraagd. Via de normale procedure. Weekje geloof ik. Foto’s gewoon bij een fotograaf, die maken vaker foto’s van zulke kleine kindjes en weten precies hoe/wat.
6 maanden geleden
Reactie op LR-95
Hoi!
Wij hebben met onze eerste ook gevlogen als Newborn. Wat ik echt een ...
Wat voor een draagdoek had je? Ik ben nog op zoek naar een draagdoek, ben namelijk niet van plan met een kinderwagen te gaan sjouwen haha. Waar wij heen gaan in Egypte, kan die overigens toch zo goed als onmogelijk over de grond heen rijden haha.
En ik ga borstvoeding geven in principe, tenzij dat ineens anders valt natuurlijk. En poeder is inderdaad een goede. Je hebt daar ook wel, maar dar zijn andere merken dan hier. Goede bedankt!
6 maanden geleden
Draagdoek en -zak van byKay. En draagzak van ergobaby. Vooral die laatste veel gebruikt tijdens het reizen en op vliegveld.
Hoi er rekening mee, dat je bij warmte nog meer moet drinken. Hier had ik me de eerste 2 keer in een warm land echt in vergist. Wat ik merkte in m’n productie. Ook zal de kleine daar vaker aan de borst willen is mijn ervaring.
6 maanden geleden
Reactie op LR-95
Draagdoek en -zak van byKay. En draagzak van ergobaby. Vooral die laatste v ...
Het is dan gelukkig koud in Egypte haha. Ik loop in die tijd in mijn winterjas meestal, maar wel handig om te weten, aangezien we nu Transavia gaat vliegen we erover na zitten te denken elke 2 maanden voor een weekend naar Egypte te gaan. Wel zo leuk voor de familie. Ik ga eens op zoek naar die draagdoek.
6 maanden geleden
Houd er wel rekening mee dat het confort met transavia wel echt minder is dan KLM. Egypte is niet zo erg ver vliegen maar vind dat daar wel degelijk verschil in zit!
Het is natuurlijk aan jullie om te kijken of dat kwa prijs het waard is om meer te betalen.
Ik weet ook niet of klm het heeft naar Egypte maar vaak hij intercontinentale vluchten hebben ze een babybassenet beschikbaar. Dat is vaak op de voorste rij en dan heb je aan jouw voeteneind een babybedje hangen zodat je als de kleine slaapt je handen even vrij hebt. Is misschien ook iets om naar te kijken!
6 maanden geleden
Reactie op MammaGJ
Houd er wel rekening mee dat het confort met transavia wel echt minder is d ...
Ja dat is het enige verschil denk ik. Maar aan de ene kant met KLM reis ik 9/10 uur. Zij vliegen niet direct. Transavia vliegt wel direct dus duurt de reis maar 4 uur. Denk dat dat uiteindelijk kwa comfort dan beter is, alleen dan zonder de baby bassenet idd...
Kwa prijs is het het sowieso waard, transavia betaal ik 800 euro, KLM 2300 euro.