9 Reacties

vorige week

Bij mijn vorige baby werkte het om haar op haar zij te leggen. Ook kun je hen er misschien in leggen als hij nog niet super moe/gefrustreerd is?

vorige week

Mijn oudste wilde ook niet liggen in de wagen, dan was het gillen na een paar minuten. De eerste periode gebruikte ik dus veel draagdoek, is dat een optie voor jullie? Ik kwam er uiteindelijk achter dat ze het te hard vond liggen en de bak te diep was , met kussens soort van bedje gemaakt zodat ze zachter lag en hoger en toen wilde ze er ineens wel in.

Reactie op MerlevB

Mijn oudste wilde ook niet liggen in de wagen, dan was het gillen na een pa ...
We hebben inderdaad volgende week een draagconsult staan. Hoop dat dat inderdaad helpt! We zijn nu vooral hele dagen binnen constant met de kleine man heen en weer aan het wandelen in huis om hem in slaap te krijgen. Dus goede hoop dat het wel gaat werken

Reactie op MyrtheAB

Bij mijn vorige baby werkte het om haar op haar zij te leggen. Ook kun je h ...
Ga ook eens proberen om hem op z鈥檔 zij te leggen!
Ik draag mijn baby het eerste deel zodat hij lekker word gewiegd en als hij rustig wordt leggen we hem in de wagen. Dat werkt goed tot nu toe

Reactie op RuimdenkendeKlip663799

Ik draag mijn baby het eerste deel zodat hij lekker word gewiegd en als hij ...
Oh dat ga ik ook nog proberen, dankjewel!

vorige week

Ik moet soms eerst even over een hobbelig pad lopen 馃槀

15 uur geleden

Wij ervaren hetzelfde. Is er bij jullie inmiddels al iets gelukt?

8 uur geleden

Reactie op SchitterendeVos869059

Wij ervaren hetzelfde. Is er bij jullie inmiddels al iets gelukt?
Nog niet, maar ben met deze kou ook nog niet met de wagen naar buiten gegaan. We hebben wel een stuk kunnen wandelen met de draagdoek inmiddels! Dat vond hij prima en daarin heeft hij lekker geslapen