199 Reacties

8 maanden geleden

Met hoeveel weken heb je hem? Want ik hoor vaak 20 weken maar sommige laten een pretecho doen met 16 weken om het al te weten. Ik ben hier nog nieuw is dus vandaar mijn vraag 🙈

8 maanden geleden

26 mei met 16+5 weken zo uit mijn hoofd. Ik denk dat het een jongentje wordt, al hoop ik stiekem op een meisje🤭

8 maanden geleden

Ik heb de echo staan op 15 mei 15+6 Ik denk persoonlijk een meisje Maar geen hoop op iets dus ben benieuwd 🤗

8 maanden geleden

10 Juni! met 16 weken

8 maanden geleden

Hoeveel weken ben je dan? Ik ga denk ik gewoon wachten op de 20 wk echo

8 maanden geleden

Reactie op Newmomtobex

Met hoeveel weken heb je hem? Want ik hoor vaak 20 weken maar sommige laten ...
Je kunt hem op sommige plekken zelfs nog eerder doen..iemand die ik ken laat hem met 13-14 weken doen🙈

8 maanden geleden

Reactie op yellowbanana

Je kunt hem op sommige plekken zelfs nog eerder doen..iemand die ik ken laa ...
Ja alleen is de kans op een foutje met 13 weken wel mogelijk

8 maanden geleden

Reactie op Cetjee

Natuurlijk, maar dat kan ook met 16 weken. Onlangs nog in mijn omgeving gebeurd: bij 16 weken een jongentje en net met de 20 wekenecho toch een meisje🫣

8 maanden geleden

Reactie op yellowbanana

Natuurlijk, maar dat kan ook met 16 weken. Onlangs nog in mijn omgeving geb ...
Ja dat gebeurt zeker!!

8 maanden geleden

23 mei 😁

8 maanden geleden

14 mei met 14+2 weken

8 maanden geleden

Ik 19 mei met 15+6! Zo spannend! 😬 woensdag de 13 weken echo dus wel benieuwd of daar een duidelijke nub te zien is haha

8 maanden geleden

8 mei! 🥰

8 maanden geleden

Reactie op Newmomtobex

Met hoeveel weken heb je hem? Want ik hoor vaak 20 weken maar sommige laten ...
Met 13wk kan het bij mijn pret echo studio vanaf 15 bij mijn verloskundige bij de gynaecoloog met 20wk

8 maanden geleden

Reactie op Cetjee

Bij mijn dochter alle 3 met 13wk en klopte helemaal nooit twijfels gehad maar mijn pret echo studio is daar bekent mee

8 maanden geleden

Ik plan hem in na de 13 weken echo. Denk bij 15-16 weken!

8 maanden geleden

Wij hebben het vandaag gehad met 13 weken en 3 dagen. Het was duidelijk te zien. We krijgen een meisje 🥰

8 maanden geleden

Wij hebben hem op 13+5 dagen gepland, aanstaande donderdag! Heel benieuwd!

8 maanden geleden

24 mei dan ik 16 weken

8 maanden geleden

Wij hebben hem aankomende zaterdag met 14+2. Onze dochter gaat mee en die mag het als eerste horen van de echo dame en dan ons vertellen (wel gewoon meteen dus ze hoeft niet wachten:)). Ze is helemaal in de wolken dat zij het als eerste hoort (4 jaar). Afgelopen maandag de 13 weken echo gehad en die was goed. We zagen ook geen nub en heb ook geen foto’s in ChatGPT gezet want zo is het echt een verassing voor ons zaterdag :)