71 Reacties

7 maanden geleden

14 weken Alleen kinderwagen Denk dat ik met 6 maanden pas echt van alles ga halen. Deed dit ook bij mijn eerste kind

7 maanden geleden

Reactie op Almanacs

14 weken Alleen kinderwagen Denk dat ik met 6 maanden pas echt van alles ...
Moet de baby boxen nog halen.. ik vergeet dit elke keer..

7 maanden geleden

Een hekje voor de trap 馃榾 13 weken

7 maanden geleden

Reactie op Almanacs

Moet de baby boxen nog halen.. ik vergeet dit elke keer..
Ja zal ik echt doen!

7 maanden geleden

Babyboxen, rompertjes, knuffeltjes, wiegje, ledikant, commode, kledingkast, maxicosi, box, boxkleed, hydrofiele doeken, mutsjes, babygym, kruik, inbakerslaapzakjes, voedingskussen, flessenwarmer, zwangerschapskussen, boxmobiel, knisper boekjes, teddyboxpak, maxicosi voetenzak, zwangerschapsbroeken. Kinderwagen al uitgezocht, moeten hem alleen nog ophalen. Oftewel aardig wat verzameld inmiddels 馃檲 Wij hebben vanaf het moment dat we wisten dat we zwanger waren besloten iedere maand wat spullen aan te schaffen zodat het niet allemaal in 1x hoeft.

7 maanden geleden

16+5 en ik heb bijna de hele kamer al klaar, alleen nog wat deco dingetjes haha. En alle kleertjes tm maat 62 ook klaar. Maxicosi, kinderwagen en de box voor beneden ook al in huis. Hahaha

7 maanden geleden

12+5. 1 unisex pakje maat 50 met sokjes (nieuw) Voetenzak voor de maxi cosi (via marktplaats) Morgen commode ophalen (via marktplaats) Co sleeper (via marktplaats) Wanneer ik tegen iets leuks aanloop en het een goede deal is, koop ik het direct van marktplaats. Niet alle producten hoeven wij nieuw

7 maanden geleden

Reactie op Jalisat.

Babyboxen, rompertjes, knuffeltjes, wiegje, ledikant, commode, kledingkast, ...
Soo 馃槼 jullie zijn goed voorbereid!

7 maanden geleden

Reactie op Forzaferrari

16+5 en ik heb bijna de hele kamer al klaar, alleen nog wat deco dingetjes ...
Goed bezig 馃憣馃従

7 maanden geleden

Reactie op Ekatt

Soo 馃槼 jullie zijn goed voorbereid!
Ik hou van goed voorbereid zijn en leuke deals scoren 馃槆

7 maanden geleden

Wow! Ik heb alleen nog maar een rompertje gekocht. 馃槀 Maar heb nog veel spullen van de eerste dus dat scheelt. Volgende week geslachtsecho en dan kan ik wat gerichter gaan kopen.

7 maanden geleden

Niks..馃槀 Hebben nog heel veel van de eerste.. zou niet zo goed weten wat we nodig hebben

7 maanden geleden

15.3 en heb wat kleding gekocht toen we erachter kwamen dat het een jongen is. Mijn dochter heeft al 2 knuffeltjes uitgekozen en geholpen met een paar pakjes. De rest doen wij later pas 馃槉

7 maanden geleden

15+4 en heb wat kleren gekocht en een aankleedkussen gekregen. We krijgen ook nog een box viavia. De rest moet allemaal nog, maar voor mn gevoel hebben we daar ook nog genoeg tijd voor :) Denk dat we in de vakantie alles op orde maken

7 maanden geleden

Heel eerlijk, op de commode na niets. We hebben echt al veel gekregen, een ledikant, kleding (drie vuilniszakken vol) en een co-sleeper. We hebben ook al veel spullen zoals een kinderwagen liggen vanuit onze vorige zwangerschap.

7 maanden geleden

Reactie op Jalisat.

Ik hou van goed voorbereid zijn en leuke deals scoren 馃槆
Ja ik ook!! Vind het ook leuk om tweedehands leuke dealtjes te scoren, nu kan ik gewoon op mn gemakje op zoek :)

7 maanden geleden

Bijna 14 weken, alleen een rompertje en een knuffeltje. Het is de tweede, dus we hebben alles nog 馃槄

7 maanden geleden

Wij hebben ons eerste pakje gekocht. Ons eerste "kind" samen is een dalmati毛r dus nu kunnen ze matchen hihi. En we krijgen heeeeeeel veel van familie want dit is kleinkind nummer 6 dus er zijn spullen genoeg

7 maanden geleden

Op een rompertje na, nog niets馃き

7 maanden geleden

Ik heb een kinderwagen gehaald (bugaboo donkey duo die ik ook als enkele wagen kan gebruiken voor mijn zoon) een baby pakket van baby park, een knuffel, een rompertje en een matchend setje voor de kleine en mijn zoon 馃グ Verder nog niks. Woensdag weten we wat het gaat worden en dan kan ik echt gaan winkelen. 馃き馃き