21 Reacties
12 uur geleden
Bykay werd bij mijn consult afgeraden.. weinig aan te verstellen. Ik ben gegaan voor de ergobaby omni deluxe mesh. Hier is superveel verstelbaar! Heeft opbergmogelijkheden en een zonneklep (kan je ook gebruiken met dit koude weer om nog wat kou tegen te houden)

12 uur geleden
Reactie op Regienepientje
Bykay werd bij mijn consult afgeraden.. weinig aan te verstellen. Ik ben ge ...

11 uur geleden
Reactie op Maartjemaartje10
Flybaby !
Die heb ik dus ook gezien! Wel duur, maar het geld dus waard? Hij ziet er wel comfortabel uit, en gemakkelijk
11 uur geleden
Ergobaby omni 360. Deze heb ik bij de babydump in son en Breugel (Eindhoven) gekocht. Hier heeft een meisje mij erg goed geholpen. Ik heb er meerdere gepast. Met mijn eigen baby. Deze is ook makkelijk zelf aan te doen. Omdat hij wat steviger is. Andere draagzakken zijn heel 'slap' en voor mij vrijwel onmogelijk om zelf aan te doen.
11 uur geleden
Izmi is fijn en niet te duur. Ook is de ergo baby omni 360 een goede, zeker als ze groter zijn. Baby Björn raad ik af - heb er veel rugpijn van gekregen
11 uur geleden
Ik heb een pure baby love. Ze kon goed uitleggen waarom een bykay niet de beste keuze is (iets met druk op de verkeerde plek). Wel een dure draagzak, maar ik ben er erg blij mee en hij zit er top in. Bij mijn dochter ook een bykay gekocht. Uiteindelijk 2x gebruikt, omdat ze er echt niet goed in zat.
11 uur geleden
Reactie op Regienepientje
Bykay werd bij mijn consult afgeraden.. weinig aan te verstellen. Ik ben ge ...

Ik heb deze toevallig net gekocht bij Prenatal. Verkoopster raadde deze aan en dit weekend nog afgeprijsd naar €80 ook! Heel blij mee!
11 uur geleden
Ik heb de tula free to grow. Sowieso wel fan van tula draagzakken. 🤗
Via Vinted heb ik deze en staan er nog best veel op rond de €30
11 uur geleden
Tula free to grow en Ergobaby zijn fijne draagzakken. Ik zou deze twee zeker gaan passen
10 uur geleden
Reactie op BabyJuni22Zomer
Die heb ik dus ook gezien! Wel duur, maar het geld dus waard? Hij ziet er w ...
ja ontzettend blij mee! heel makkelijk zelfstandig om te doen en baby zit er heel fijn in
9 uur geleden
Reactie op Evi-LH
Ergobaby embrace is echt heel fijn! Ik gebruik ‘m al sinds dat ze 2 weken o ...
Wij hebben deze ook, fijne draagzak en makkelijk in gebruik