7 Reacties

Ze krijgt trouwens de advent fles. Mijn oudste dochter vond die heel fijn

6 uur geleden

Boer je haar tussendoor? Mijn zoontje (van inmiddels 6) dronk erg gulzig en moest echt tussendoor geboerd worden anders kreeg hij veel pijn en werd hij ook erg onrustig. Hij kreeg ook de advent fles.

Reactie op Ssg04

Boer je haar tussendoor? Mijn zoontje (van inmiddels 6) dronk erg gulzig en ...
Ja dat doe ik inderdaad. Ze gaat juist minder hard drinken. Mijn oudste was heel gulzig en die dronk zo 160ml weg in 10 minuten.

6 uur geleden

Reactie op ZelfbewusteOase007451

Ja dat doe ik inderdaad. Ze gaat juist minder hard drinken. Mijn oudste was ...
Heeft ze misschien een voorkeur voor de borst? Mag ik vragen waarom ze zoveel flesjes krijgt? Ik probeer nu ook een stash op te bouwen. Mijn dochter heeft de fles wel een paar keer eerder gepakt, maar nu voed ik haar volledig op verzoek. Zij HOEFT met 10 maanden (dan start de op de KDV) in principe pas de fles te pakken, maar ik ben bang dat als ik het niet regelmatig aanbiedt dat ze dan misschien niet de fles pakt 馃槄. Wanneer ben jij begonnen?

Reactie op Ssg04

Heeft ze misschien een voorkeur voor de borst? Mag ik vragen waarom ze zov ...
Ze heeft denk ik wel voorkeur voor de borst. Ze slaapt sinds dat ze 8 weken is nachten van 12 uur. Daarom komt ze om de 2/2,5 uur overdag, maar drinkt maar gemiddeld 100ml per keer. Uit mijn borsten zal ze ook niet heel veel meer uithalen aangezien ik aan het afbouwen ben. We gaven haar vanaf week 2 al 1x klein bertje in de fles. Sinds week 9 begonnen met afbouwen

5 uur geleden

Reactie op ZelfbewusteOase007451

Ze heeft denk ik wel voorkeur voor de borst. Ze slaapt sinds dat ze 8 weken ...
Snap ik! Borst is ook veel meer dan alleen voeding. Pff ik zou het niet weten om eerlijk te zijn? Misschien het CJG mee laten kijken? Zij kunnen jou beter adviseren, ik heb hier geen ervaring mee. Heel veel succes!

31 minuten geleden

Heb je al een grotere speen maat geprobeerd? Ik herken dit van mijn zoontje, toen we overstapten naar een maat groter van speen ging hij zijn flesjes weer goed leegdrinken. Wij gebruiken de dr Browns flessen