474 Reacties
2 weken geleden
🙋♀️🙋♀️🙋♀️. Ik was 21 november uitgerekend, ik heb een afspraak staan voor de 28e om gestript te worden. Tot nu toe alleen wat slijm en bloed verlies. Vorige week twee dagen gedacht dat het zou beginnen met krampen en rugpijn, maar nu weer niks🙃.
2 weken geleden
Ik moet ook nog 😅. Ook 28 november uitgerekend. Hier ook echt weinig tot geen teken van ook maar iets van een start…dat terwijl de eerste er met 34+5 was. Complete mindfuck nu dat wachten. Voel me bijna schuldig naar de omgeving toe 🥴
2 weken geleden
Ik!
Morgen uitgerekend, er gebeurt nog bar weinig. Vandaag uit frustratie maar een uur wezen fietsen de natuur in.
Vrijdag controle en inwendig onderzoek, mag sowieso maar tot 41 weken doorlopen ivm hoge bloeddruk.
2 weken geleden
Ik ook! De 30e uitgerekend. Ondanks dat ik het gevoel heb dat het een decemberkindje wordt (ook grote kans natuurlijk bij deze uitgerekende datum), toch al echt aan het 'wachten' tot het begint. We zijn er zo klaar voor!
2 weken geleden
Hier 19 november uitgerekend. Inmiddels 41 weken vandaag! Op wat voorweeën na, gebeurt er niet zoveel... onze cv ging afgelopen weekend ineens stuk en we krijgen vrijdag met spoed een nieuwe! Ik hoop vóórdat de baby komt. Vrijdag word ik ook nog eens gestript.. maar het zou gewoon een december baby kunnen worden!
2 weken geleden
Hier 22 november uitgerekend. Vandaag geprobeerd te strippen maar dat lukte nog niet helaas. Afwachten maar…
2 weken geleden
Ik was gisteren uitgerekend. Hier gebeurd ook helemaal niks, soms wat harde buiken maar geen voorweeën oid. Geduld wordt flink op de proef gesteld. En krijg ook wel een beetje stress, want mn man moet 13 december ook beginnen weer met werken (eigen bedrijf, hoogseizoen). Dus kindje mag nu wel echt gaan komen.
Verloskundige wil pas met 41+3 strippen bij eerste kindje. Daar wil ik niet op wachten. Morgen gesprek in ziekenhuis wat zij vinden van inleiden in mijn situatie.
2 weken geleden
Afgelopen maandag uitgerekend... hier ook nog niks, kom net weer t zwembad uit. Zwangerschapszwemmen... voel me nog tiptop in orde maar hoop zo dat de kleine man zichzelf zsm aan gaat dienen en ik geen inleiding hoef
2 weken geleden
Ik voel me in ieder geval alweer een stuk minder alleen in dit proces dat zich niet laat controleren 🤭😅🥰🩵🩷
2 weken geleden
Ik 🙋♀️ Afgelopen dinsdag was mijn uitgerekende datum, maar ik merk nog geen enkel teken dat de bevalling eraan komt. Ik voel me goed, dus ik wacht rustig af.
2 weken geleden
Hier ook! 👋🏼.
30 november uitgerekend, maar helemaal op, zowel mentaal als lichamelijk!
Morgen naar de vk en ze willen strippen, maar dit wil ik niet (trek ik mentaal niet).
Super veel klachten als ik harde buiken, heb een zoontje van 3 en lig vooral in bed/bank.
Hopelijk willen en kunnen ze me na het weekend inleiden 🙏🏼.