8 Reacties

7 maanden geleden

Goedemorgen we hadden het gister al even hier over en had ook zelf nog een echo voor je geplaatst met mijn 12 week echo waar ze eigelijk precies het zelfde er uit zien kwa geslacht ik zou lekker genieten want ik weet wel zeker dat jij net als mij ook een meisje krijgt fijne dag vandaag 🩷🥰

7 maanden geleden

Ik zie inderdaad ook een meisje. Gefeliciteerd 😁

7 maanden geleden

Reactie op GeweldigeOase361246

Goedemorgen we hadden het gister al even hier over en had ook zelf nog een ...
Ahh ja ik vind hem inderdaad ook lijken op die van jou, maar krijg ook echt veel reacties van mensen die zeggen met 100% zekerheid dat dit een jongen is omdat volgens hen de nub omhoog staat… dus twijfel nu echt zo erg

7 maanden geleden

Reactie op Evalien3

Ik zie inderdaad ook een meisje. Gefeliciteerd 😁
Ik dacht dat ook te zien! Maar ook zo veel mensen die zeker weten dat het een jongens nub is. Zo nieuwsgierig nu

7 maanden geleden

Ik zou zeggen meisje! Die nub staat toch naar beneden. Maar joh lekker over een geslachtsecho inplannen zo snel het kan en dan ben je er zeker van☺️

7 maanden geleden

Reactie op Joycester

Ik zou zeggen meisje! Die nub staat toch naar beneden. Maar joh lekker over ...
Ja dacht ik ook, maar anderen zeggen dat de nub heel duidelijk omhoog staat haha😂 snap er niks meer van… We zitten in Noorwegen voor 3 maanden, dus helaas niet zo makkelijk een geslachtsecho in te plannen. Deze echo kostte al €230, en dat gaan we niet nog een keer doen haha😅 met 11 weken ook een spoed echo gehad heel snel in m’n eentje bij huisartsenpost. Daar moest ik ook al €100 betalen en kreeg niks mee en niemand mocht mee naar binnen 😭 Wacht dus toch maar af tot de 20 weken echo in Nederland…

7 maanden geleden

Reactie op natuurlijkemama

Ja dacht ik ook, maar anderen zeggen dat de nub heel duidelijk omhoog staat ...
Ooooh pff ja dat is wel even andere koek dan €50 voor een echootje. 😕

7 maanden geleden

Bij onze zoon was het precies met dit termijn ook écht een meisje. Bleek met 15 weken toch echt een jongetje te zijn.