14 Reacties
5 maanden geleden
Bij de meeste zorgverzekeringen kan je tussen november en december overstappen voor het volgende jaar maar niet tussendoor. Ik kan het zelf niet, zit bij CZ
5 maanden geleden
Nee, bij de meeste kan dit niet.
Wat wel kan, mocht je bijvoorbeeld via je partner verzekerd zijn dan kan je wel overstappen naar een eigen polis.
5 maanden geleden
Aanpassingen gaan pas in vanaf het nieuwe jaar..😅 tenminste bij mij dan dus daar heb ik niks aan.
Ben vzkrd bij zilverenkruis
5 maanden geleden
Ik zie bij Nationale Nederlanden en je mag 1x per jaar je verzekering verhogen als je al een aanvullende verzekering hebt. Ik had voor dit jaar speciaal de laagste aanvullende verzekering gekozen zodat mocht ik zwanger worden dit jaar het kon verhogen wanneer nodig. Ik moet dit nog gaan doen, maar ben van plan in aug/sep een of twee pakketten hoger te gaan, zodat ik meer vergoed krijg (meer fysio, zwangerschapscurus, geen/minder eigen bijdrage kraamzorg/ziekenhuisbevalling en nog een paar dingen) en het mij onder de streep maar een paar tientjes extra kost dit jaar.
5 maanden geleden
Ik zit bij en Zorg en Zekerheid en speciaal voor als je zwanger bent, kan je als je al een aanvullende verzekering hebt, telefonisch contact met hun opnemen. Dan kan je aangeven dat je zwanger bent en je verzekering om laten zetten naar aanvullend gezin.
5 maanden geleden
Iemand die iets weet over VGZ en eerste zwangerschap of iets vergoed word
5 maanden geleden
Reactie op LeergierigeSchat
Zou even bij je vergoedingen kijken of bellen naar ze. Het wisselt per polis wat je vergoed krijgt.
5 maanden geleden
Reactie op LeergierigeSchat
Ik zit ook bij vgz en had aan het begin van de zwangerschap gebeld. Degene aan de telefoon vertelde mij dat als je niet medisch bent 70% vergoed krijgt en als je wel medisch bent je 100% vergoed krijgt.