8 Reacties

7 maanden geleden

Hoihoi, hier ook opzoek naar wat tips, ook omgeving Enschede 馃檪! Dus ik volg je bericht ff. Vandaag 14 weken en mijn broeken zitten ook niet lekker meer.. Heb voor nu via shein 1 zwangerschapslegging besteld die prima past. Maar ben echt opzoek naar meer opties. Zit zelf ook tussen s&m in en heb via shein ook s broeken besteld die veel te groot zijn. Haha het leed dat broeken kopen heet 馃槄馃槀馃槀

7 maanden geleden

Hier hetzelfde probleem, ik volg graag even!

7 maanden geleden

H&M heeft een linnen blend zwangerschapsbroek in cr猫me/zwart/kaki en die valt lekker kort dus hoef je sowieso niet in te nemen. Knip daar wel altijd de bovenkant van de band van af omdat die dingen echt huge zijn.

Reactie op SereneZon740374

H&M heeft een linnen blend zwangerschapsbroek in cr猫me/zwart/kaki en di ...
ja die heb ik dus gepast maar ze zitten bij mij niet mooi 馃槶

7 maanden geleden

Ik heb maat s en ben ook vrij klein en heb wat broeken bij prenatal gevonden.

7 maanden geleden

Only heeft lengtematen en ruim aanbod broeken. Ik ben daar geslaagd met mijn 1,53 m lengte 馃槄

Reactie op RT..

Only heeft lengtematen en ruim aanbod broeken. Ik ben daar geslaagd met mij ...
ik had het gezien inderdaad prenetal verkoopt ook die van only s was te groot maar kan nu mooi xs bestellen online ! dankje 馃槝

7 maanden geleden

De action heeft spijker achtige broeken, wel lekker stretchy met een hele hoge band. Geloof 8 euro. Zitten echt heerlijk en je hebt verschillende kleuren. Voor de komende paar maanden ik er helemaal blij mee