Ik ben op dit moment 9+2 dagen zwanger en merk dat mijn broeken niet meer fijn passen. Ik heb normaal gesproken maat XXL en vindt broeken kopen altijd al een drama. Nu had ik zwangerschapsbroeken bij de Vero Moda besteld in deze maat. Twee broeken zaten heel strak, in twee broeken leek ik een moeke.
Ik werd er ontzettend verdrietig van (hormonen waarschijnlijk). Als ik deze broeken nu al niet pas, hoe moet dat dan verder in de zwangerschap? Dus een vraag:
Weten jullie welke broeken mooi zijn en fijn zitten voor als je een wat grotere maat hebt?
Wees lief voor jezelf!
Gewoon passen en voelen wat fijn zit. Net zoals je normaal zou doen, alleen dan zwangerschapsbroeken. Ik vond de h&m heel fijn en ben ook geen maatje 36. 馃槝
Of ik droeg mn normale broeken, maar dan zo鈥檔 stukje ertussen! Jurken, ook ideaal!
Kijk eens online bij Ulla Popken, Zizzi, Wehkamp, Zalando, Bonprix of About You. Daar vind je (ook) zwangerschapskleding/positiekleding in grote maten.
Ik draag altijd jeans en ik hou niet van broeken met wijde pijpen, omdat mij dat niet flatterend staat. Dus als het kan blijf ik dezelfde type broeken dragen als ik nu doe.
Ik ben ook een maatje meer en draag nog mijn normale broeken (11 wk) ik heb altijd de broeken van ichi ihkate. Daar zit veel rek in en je kan het stellen met een koordje. Ik denk ook dat ik ze voorlopig nog wel kan dragen. Misschien is dat voorlopig een optie voor je?