8 Reacties
6 maanden geleden
Ik droeg afgelopen dagen toch wel veel bikershorts met jurkjes, dat was gewoon heel comfy. Heb nu op Vinted wel wat korte broeken gevonden, van H&M en Bonprix. Scheelt toch weer een duit ☺️ en er staat echt veel op Vinted!
6 maanden geleden
Ik heb bij de prenatal 2 super fijne hoge flared leggings gekocht. Ik ben daar heel blij mee, ze zitten lekker en ze waren in de aanbieding dus maar iets van 15€!
6 maanden geleden
Ik heb een paar jurkjes en een broekrok van Bonprix, zeker die broekrok is ideaal 😍 en verder wat shirts van prenatal in de aanbieding gekocht, korte broeken van H&M en heb ook een wat losser broekje zonder buikband van Mamalicious. Kruidvat heeft ook sinds kort wat zwangerschapskleding die lekker betaalbaar is en ook nog verrassend comfortabel en luchtig voor in de zomer!
6 maanden geleden
Reactie op Mylanette
Ik heb een paar jurkjes en een broekrok van Bonprix, zeker die broekrok is ...
Hij is wel wat aan de dure kant vind ik (inmiddels zelfs nog duurder dan toen ik 'm bestelde), maar wel echt het geld waard als je van dit soort dingen houdt! Denk ook na de zwangerschap nog wel te gebruiken, maar dat kan ik nu nog niet beoordelen 🤭