7 Reacties

8 maanden geleden

Haloo, De zwangerschap kussen van momcozy is een fijne . Ik ben zelf ook een buikslaper en dit help mij echt

8 maanden geleden

Ik heb er een van Snoozzz. Ik vindt hem nu al erg fijn en ik ben nog maar 15 weken dus ik denk dat ik er straks nog meer profijt van heb!

8 maanden geleden

moet eerlijk zeggen ik heb met mijn vorige er een van de kruitvat en niets over te klagen, sinds dien lig ik er nogsteeds mee in bed haha

8 maanden geleden

Ik heb het kussen van Snoozzz. Het is gewoon prima, ik denk dat goedkopere kussens net zo goed werken. De hoes is wel gezellig 馃槀 Ik slaap normaal het liefst plat op mijn buik, maar dat is nu niet meer fijn. Het kussen helpt een beetje comfort vinden op mijn zij. Ik vind het wel echt een gedoe met dat ding als ik van mijn linker zij naar mijn recht zij wil draaien MET kussen. Het kussen is prima, maar na de zwangerschap wordt het een voedingskussen/nestje voor de baby en komt hij mijn bed niet meer in 馃槀 Terwijl ik bij veel mensen lees dat ze helemaal verkocht zijn! Iedereen is anders 馃槀

8 maanden geleden

Ik heb eerst een van doomoo gehad. Maar die lag alleen maar in de weg en mn vriend pakte die af 馃ぃ Heb er nu een van babybelly. Dat zijn 2 kleine kussentjes waar je tussenligt. Zo kun je makkelijk draaien van zij naar zij en heb je ondersteuning in je rug en bij je buik. Werkt voor mijn gedraai heel.fijn !! Je kunt er ook een kiezen die aan 1 kant een langere kant heeft om je benen tussen te klemmen. Het bestellen van die site lijkt onbetrouwbaar, en heb er wel 2 weken op moeten wachten, maar heb hem wel binnen !

8 maanden geleden

Ik heb 鈥榤 vorige week bij de Hema gekocht en die is echt dikke prima! Goedkoper dan veel anderen. Moet alleen nog wel wennen; vooral met draaien naar de andere kant. Dan maak ik mn vent wel echt wakker馃槄

7 maanden geleden

Ik ben ook een buikslaper en heb vrij vroeg een kussen gekocht (Doomoo buddy) zodat ik niet steeds 鈥榮 nachts op m鈥檔 buik rol. Deze is stevig en goed te vormen naar jouw houding! Vond de Snoozz zelf wat leeg aanvoelen.