9 Reacties

5 jaar geleden

Mijn dochtertje is gek op de volgende boeken: Wij hebben er een geitje bij Alles om je heen heeft een naam Mijn 100 eerste woorden (zegt zelf de woorden, dus hoef ik niet de hele tijd voor te lezen) Alle boeken waar dierengeluiden uit komen Gonnie en Gijsje, het boek met de flapjes Boeken van boer Boris Gewoon zoals je bent Ze heeft steeds periodes dat de ene heel veel moet worden gelezen en daarna weer een andere.

5 jaar geleden

Reactie op Merel

Mijn dochtertje is gek op de volgende boeken: Wij hebben er een geitje bij ...
Leuk! Ja hier buiten de prentenboeken om zijn z鈥檔 favorieten; Rupsje nooit genoeg het voelboek Kartonboekjes met diertjes Kartonboekjes met auto鈥檚 en voertuigen Maar vooral boekjes met dieren. Deze noemt ie inderdaad allemaal zelf op! Staan leuke boekjes tussen bij jou! Leuk voor op z鈥檔 verjaardagslijstje straks en om eens in de bieb te kijken!

5 jaar geleden

Hier ook een boekenwurm van 21 maanden. Soms 10x op een dag dezelfde boekjes. Op dit moment zijn de boekjes van kikker favoriet (hebben net gisteren weer een paar bij het Kruidvat gekocht). Verder vindt hij mama kwijt, het blauwe paard, de boeken van liselotje, Nijntje en boekjes met dieren of voertuigen leuk. Eigenlijk alles! 1x per week gaan we naar de bieb, dan lezen we daar, is ook altijd feest en ik koop vaak wat nieuws bij de action of het Kruidvat, ze hebben daar voor een paar cent hele leuke dingen!

5 jaar geleden

Hier ook een boekenwurm van 21 maanden. Soms 10x op een dag dezelfde boekje ...
Jaa ik kijk ook altijd tussen de boekjes bij Kruidvat of trekpleister! Boekjes van Gonnie en vriendjes vindt hij ook heel leuk! De bieb moet ik echt eens gaan doen馃檲

5 jaar geleden

Reactie op Gabriellenaomi

Jaa ik kijk ook altijd tussen de boekjes bij Kruidvat of trekpleister! Boek ...
De bieb is bij ons om de hoek gelukkig en we wonen in een rustig dorp. 's Middags is er zelden iemand, zelfs de bibliothecaresse niet, kan ik ongegeneerd alle geluiden en gekke stemmetjes nadoen 馃檲

5 jaar geleden

De bieb is bij ons om de hoek gelukkig en we wonen in een rustig dorp. 's M ...
Haha ja geen idee hoe dat hier is! Gauw een bieb pas aanvragen!

5 jaar geleden

Boer Boris Rupsje nooitgenoeg Alles met flapjes MuZiekboekjes Winnie the pooh Dikkie dik

5 jaar geleden

Mijn zoontje vindt de boeken: Schattig Mama kwijt Jasper & Jip De babybijbel leuk.

5 jaar geleden

Nieuwe boekjes gekregen! Het boek over alles van dezelfde schrijver als Rupsje nooit genoeg Gonnie en vriendjes in ganzenpas Gonnie en vriendjes zoek en vind Oh en favoriet is hier De Gruffalo!