8 Reacties

7 jaar geleden

Ik ben Janine, moeder van een dochtertje die geboren is op 23 oktober 2018. Mijn dochter is dysmatuur geboren dit was een hele verrassing, maar gelukkig is ze gelijk gaan groeien, en hebben we nu een heerlijk eigenwijs meisje van 7 maanden.

7 jaar geleden

Hai, Ik ben Marianne 29 jaar en 1 oktober is onze zoon Luuk geboren. Hij is met 35 weken geboren omdat ik een gecompliceerde hartafwijking heb. Na 2 weken ziekenhuis mochten we hem mee naar huis nemen en het gaat gelukkig super goed met hem!

7 jaar geleden

Hoi, ik ben Bashiri, 25 jaar. Ben moeder van een zoontje, geboren op 18-10-18. Ik wou in het ziekenhuis bevallen, maar omdat het allemaal zo snel ging toch thuis bevallen. En na 2 dagen thuis te zijn, zijn we daarna nog 3 dagen in het ziekenhuis geweest i.v.m. hyperbilirubinemie.

6 jaar geleden

Ik ben Suzanne, een lieve (vind ik zelf) mama van 34 jaar. Onze zoon Dex is bij 37w en 3d geboren op 15 oktober 2018. Alweer bijna een jaar dus! 馃槉

6 jaar geleden

Hi ik ben Chelsea van 21 jaar en heb samen met mijn partner een zoontje van bijna 1 jaar! Hij is geboren op 11 Oktober 2018 met 37 weken en 6 dagen!

6 jaar geleden

Hoi, ik ben Manon 29 jaar, getrouwd en sinds 9 oktober 2018 mama van een zoon, Florian.

5 jaar geleden

Hoi ik ben Cynthia. Ik heb ook samen met mijn partner een zoontje Ysiah die op 23 oktober 2018 is geboren met 38 weken en 3 dagen.

5 jaar geleden

Hallo, ik ben Steven (Engelse uitspraak) en mijn vrouw en ik hebben 茅茅n geweldige zoon genaamd Niels, van 28 oktober 2018 馃榿!