11 Reacties
6 jaar geleden
Ik begrijp even de vraag niet de baby's moeten hier toch nog geboren worden ? 😅😊
ADMIN
6 jaar geleden
Reactie op Trotsemama
Ik begrijp even de vraag niet de baby's moeten hier toch nog geboren worde ...
Hoi Trotse mama!
Dit is de geboorteclub van oktober 2018, dus als het goed is zijn de kindjes vorig jaar geboren :)
6 jaar geleden
Mijn dochtertje kan genieten van een maiswafel en een boterhammetje met een dun laag boter... ze laat haar hier helemaal in gaan. Zo zalig om naar te kijken wetend dat dit gaat veranderen als ze ouder wordt. Dan moet je ze meestal 'verplichten' om te eten. Wat eet jou kind graag?
ADMIN
6 jaar geleden
Reactie op Trotsemama
Sorry roos ik keek verkeerd mijn excuses
Geen probleem! Heb je de andere groep gevonden? :)
6 jaar geleden
Die van ons vind lasagna, spaghetti enzo heeeeel lekker! En een gewone boterham met pindakaas!! Fruit vind ie alles van lekker en koekjes zijn ook favoriet. Kortom, hij lust eigenlijk alles wel haha!
5 jaar geleden
Mijn Klein kind, die elke vrijdag bij mij is. Vind Rodekool stamppot, en brood met banaan, kaas, of een gebakken eitje heel lekker
5 jaar geleden
Het belangrijke is om zelf te laten eten maar ondertussen te helpen. Prik aan zijn eigen vorkje een stukje aardappel en voer daarnaast zelf mee. Zijn boterham in stukken gesneden met banaan en stukjes banaan ernaast. Doe voor hoe je aanprikt, samen spelender wijs.