11 Reacties

6 jaar geleden

Ik begrijp even de vraag niet de baby's moeten hier toch nog geboren worden ? 😅😊

6 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Ik begrijp even de vraag niet de baby's moeten hier toch nog geboren worde ...
Hoi Trotse mama! Dit is de geboorteclub van oktober 2018, dus als het goed is zijn de kindjes vorig jaar geboren :)

6 jaar geleden

Sorry roos ik keek verkeerd mijn excuses

6 jaar geleden

Mijn dochtertje kan genieten van een maiswafel en een boterhammetje met een dun laag boter... ze laat haar hier helemaal in gaan. Zo zalig om naar te kijken wetend dat dit gaat veranderen als ze ouder wordt. Dan moet je ze meestal 'verplichten' om te eten. Wat eet jou kind graag?

6 jaar geleden

Hier is de kleine man echt gek op warm eten. Wel het liefste zelf gemaakt. Van potjes moet hij vaak wat spugen. Wortels en bloemkool vind hij heerlijk. Mooi om te zien dat ze zo kunnen genieten van zulke kleine dingetjes. ♡

6 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Sorry roos ik keek verkeerd mijn excuses
Geen probleem! Heb je de andere groep gevonden? :)

6 jaar geleden

mijn zoontje vind vooral pap of een soepstengel heerlijk, maar van brood en z'n fruit of groente hap kan hij ook wel genieten! Als het op is en ik laat het lege bord zien is hij helemaal verbaasd en soms een beetje boos haha.

6 jaar geleden

Dex die vind het heerlijk als hij vers fruit krijgt, maar ook een lekker boterham is voor hem een groot feest. Laatst maakte ik bananenpannenkoekjes voor hem. Dat ging er ook wel in 💙

6 jaar geleden

Die van ons vind lasagna, spaghetti enzo heeeeel lekker! En een gewone boterham met pindakaas!! Fruit vind ie alles van lekker en koekjes zijn ook favoriet. Kortom, hij lust eigenlijk alles wel haha!

5 jaar geleden

Mijn Klein kind, die elke vrijdag bij mij is. Vind Rodekool stamppot, en brood met banaan, kaas, of een gebakken eitje heel lekker

5 jaar geleden

Het belangrijke is om zelf te laten eten maar ondertussen te helpen. Prik aan zijn eigen vorkje een stukje aardappel en voer daarnaast zelf mee. Zijn boterham in stukken gesneden met banaan en stukjes banaan ernaast. Doe voor hoe je aanprikt, samen spelender wijs.