5 Reacties
5 jaar geleden
Oeps! Haha ja dan denk ik dat het tijd wordt voor een bed waar hij zelf in en uit kan. Wij gaan denk ik gewoon voor een normaal bed ipv een peuterbed. Maar we zijn nog niet zover. Spannend, weer een nieuwe fase!
5 jaar geleden
En, is er een nieuw bed gekomen?
Onze dreumes is nog niet zover (1 jaar 10 maanden), maar als het wel gebeurd lijkt het me nog zo vroeg om al naar een groot bed over te stappen. Gaat ie dan niet uit bed snachts en spelen met van alles? En maakt hij ook al deuren open? (Trapgevaar)? Die van ons wel namelijk.lees graag mee hoe anderen de overgang naar een groter bed hebben gedaan.
5 jaar geleden
Reactie op MamaMM
En, is er een nieuw bed gekomen?
Onze dreumes is nog niet zover (1 jaar 10 ...
Ik vind dit inderdaad ook best een ding. Ik probeer het nog even te rekken. Hij lijkt er nog niet aan toe maar zegt vaak bed klein. Al denk ik dat ie het niet zo bedoeld dat hij z’n bed te klein vindt. Hij noemt ons bed groot bed... hij geeft nu denk ik eerder het verschil aan.. we gaan het zien
5 jaar geleden
Hallo mama's we hebben gekozen voor een laag peuter bedje van Ikea waar je zoo tent doen ervoor kan kopen . Met er om heen hekjes zodat hij er niet uit kan vallen morgen avond word dit zijn eerste nacht erin. Ik hou jullie op de hoogte