6 Reacties

5 jaar geleden

Voor onze zoon die eind oktober 2 wordt denken we aan: -een grote speelgoed hijskraan, -of zo een speelgoedwerkbank met gereedschap en boormachine, -Misschien een glijbaan voor in de tuin? Zit daar iets voor je kleine tussen?

5 jaar geleden

Aaaaahh onze oudste wordt ook 3 oktober 2! En ik weet het ook echt niet! Ik volg mee! Wij vragen aan de opa鈥檚 en oma鈥檚 geld voor een nieuw groter bed enzo! Maar wat we zelf gaan geven, geen idee!

5 jaar geleden

Mijn zoontje wordt 1 oktober 2 jaar. Ik wilde hem een fiets geven maar aangezien het dan net de periode is dat het minder weer wordt heeft hij die al 3 maanden eerder gehad. Dus nu krijgt hij een wobbel van ons. Je zou ook kunnen kijken maar een pikler 3hoek. Als je daar de ruimte voor hebt thuis. Ook heel erg leuk. Succes met wat bedenken.

5 jaar geleden

Bedankt voor jullie tips Na heel lang denken gaan we een grote doos maken soort van grabbelton en dan een Pieter konijn pakket zoals rugtasje beddekovertrekset enz...

5 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Bedankt voor jullie tips Na heel lang denken gaan we een grote doos mak ...
Super leuk idee! Goeie! Wij vragen nu aan de ene oma een winterjas (ze geeft er een puzzel bij), de andere oma kaplaarzen (met ook iets kleins erbij). Mijn moeder wilde graag een draaiei van Ikea geven. Die vindt ie geweldig namelijk. Ze wilde er zelf iets kleins voor hem bijgeven en dat vindt ik prima. Heb zelf ervoor gekozen dingen te vragen die hij echt nodig heeft. Wij geven zelf denk ik de Duplo trein met treinspoor... denk ik...

5 jaar geleden

Leuke idee毛n lees ik hier. Ik dacht zelf een keukentje via Marktplaats te kopen. Hij zit bij ons al regelmatig in de keukenkastjes te rommelen 馃槃